AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #21 Skrevet 15. januar 2015 At menn liker kvinner med former er ingen myte. Former=fruktbarhet En kvinne med former er bedre «egnet» til å få barn. Anonymous poster hash: 3622b...11d 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #22 Skrevet 15. januar 2015 At menn liker kvinner med former er ingen myte. Former=fruktbarhet En kvinne med former er bedre «egnet» til å få barn.Anonymous poster hash: 3622b...11d Nå må du ikke erte på deg de som er tynne/slanke. Jeg har dog også hørt dette om at kvinner med former er bedre egnet til å få barn og at menn tiltrekkes av dette. Har også hørt at menn generelt ikke er så veldig klar over det selv at de tiltrekker mer av brede hofter enn smale hofter - det er liksom et instinkt. Dette har jeg ikke kilder på, ettersom det er noe jeg har hørt fra en del personer oppigjennom årene. Og nei, ikke fra feite damer, folkens.. Fra menn, faktisk. Anonymous poster hash: 3b529...83a 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #23 Skrevet 15. januar 2015 At menn liker kvinner med former er ingen myte. Former=fruktbarhet En kvinne med former er bedre «egnet» til å få barn. Anonymous poster hash: 3622b...11d Og her sitter jeg med undervektig BMI og ble gravid på begge første forsøk men jeg har brede hofter da, av skinn og BEN vel og merke, men fortsatt bredere enn hos mange lubne som bare har en fettillusjon av hofter. Er overvektige som har problemer med å bli gravide! Anonymous poster hash: 383d7...150
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #24 Skrevet 15. januar 2015 Nå må du ikke erte på deg de som er tynne/slanke. Jeg har dog også hørt dette om at kvinner med former er bedre egnet til å få barn og at menn tiltrekkes av dette. Har også hørt at menn generelt ikke er så veldig klar over det selv at de tiltrekker mer av brede hofter enn smale hofter - det er liksom et instinkt. Dette har jeg ikke kilder på, ettersom det er noe jeg har hørt fra en del personer oppigjennom årene. Og nei, ikke fra feite damer, folkens.. Fra menn, faktisk. Anonymous poster hash: 3b529...83a Ja, det er klart en del menn som tiltrekkes av store former, men mange tiltrekkes mer av slanke, nette jenter. Er nok veldig forskjellig hva menn liker. Anonymous poster hash: 14625...4aa
Gjest Coolaid Skrevet 15. januar 2015 #25 Skrevet 15. januar 2015 forskjell på feit og formfull Ja, ellers hadde det vært et felles ord for det.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #26 Skrevet 15. januar 2015 Og her sitter jeg med undervektig BMI og ble gravid på begge første forsøk men jeg har brede hofter da, av skinn og BEN vel og merke, men fortsatt bredere enn hos mange lubne som bare har en fettillusjon av hofter. Er overvektige som har problemer med å bli gravide!Anonymous poster hash: 383d7...150 At du er tynn betyr jo ikke at du er underernært, dermed kan du vel like lett bli gravid som større damer. Brede hofter i form av bredere hoftebein gir også i teorien lettere fødsel (bredere/større bekken = lettere passasje for babyen) og før i tiden med høy barnedødelighet ga det større sjanse for at både mor og baby overlevde fødselen. Det er nok litt derfor også at menn liker brede hofter, med eller uten ekstra fett. Damer som lider av stor overvekt eller fedme sliter ofte med å bli gravid, men lubne damer eller damer med lett overvekt (som er innenfor den gruppa som diskuteres her) sliter ikke mer enn andre. Det finnes skraptynne damer som blir gravide og det finnes feite damer som blir gravide. Det finnes også normalvektige eller slanke kvinner som sliter med å bli gravid av ulike årsaker. Jeg tror menn flest tenner mest på kvinnekropper som går inn under begrepet "normalt sunne". Det utelukker både sterk undervekt og sterk overvekt/fedme sånn jevnt over, men betyr ikke at veldig tynne eller tjukke ikke finner seg mann. Jeg tror også de fleste menn har ganske vide preferanser, så det er ikke sånn at de bare liker én type kropp. En preferanse handler jo også om å foretrekke noe, men det trenger ikke å utelukke andre alternativer helt. Anonymous poster hash: 73f6c...7cc 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #27 Skrevet 15. januar 2015 Hoftestørrelse har ingenting med hvor tynn/tjukk man er. Det er hvordan skjelettet er, og beinbygningen. Anonymous poster hash: 14625...4aa Å jo, det har mye å si. Jeg mistet mine kvinnelige hofter den gang jeg var undervektig. Anonymous poster hash: 9f1c2...efd
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #28 Skrevet 15. januar 2015 Å jo, det har mye å si. Jeg mistet mine kvinnelige hofter den gang jeg var undervektig. Anonymous poster hash: 9f1c2...efd Javel? Hva da, hadde du fett på hoftene som forsvant når du gikk ned i vekt? Hoftebeina er jo de samme uansett. Anonymous poster hash: 14625...4aa
Betty Blue Skrevet 15. januar 2015 #29 Skrevet 15. januar 2015 Og her sitter jeg med undervektig BMI og ble gravid på begge første forsøk men jeg har brede hofter da, av skinn og BEN vel og merke, men fortsatt bredere enn hos mange lubne som bare har en fettillusjon av hofter. Er overvektige som har problemer med å bli gravide!Anonymous poster hash: 383d7...150 Nei, undervektige sliter overraskende nok til og med mer enn dem med fedme med å bli gravide, så vær glad for at det gikk så enkelt for din del- for du er blant unntakene . http://www.side2.no/3256125.html "I studien ble kvinnene delt inn i grupper hvor kategoriene var veldig tynne, normale og overvektige. Litt over 50 prosent av de som hørte under gruppen «normalvektige» opplevde å få barn. I gruppen for «overvektige» var tallet 45 prosent, mens i gruppen «veldig tynne» var tallet kun 34 prosent." 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #30 Skrevet 16. januar 2015 Nei, undervektige sliter overraskende nok til og med mer enn dem med fedme med å bli gravide, så vær glad for at det gikk så enkelt for din del- for du er blant unntakene . http://www.side2.no/3256125.html "I studien ble kvinnene delt inn i grupper hvor kategoriene var veldig tynne, normale og overvektige. Litt over 50 prosent av de som hørte under gruppen «normalvektige» opplevde å få barn. I gruppen for «overvektige» var tallet 45 prosent, mens i gruppen «veldig tynne» var tallet kun 34 prosent." Men veldig tynne står det, de mener vel skrapa. Hadde nok ikke blitt sett på som undervektig før 80-tallet, har 18,3 i bmi hvilket jeg ser på som en sunn vekt i forhold til høyden. Og syns jeg alltid leser at overvektige må miste noen kg for å bli gravide. Lurer litt på om fruktbarhet går i gener også, mamma har lik kropp til meg men har 4 barn hun fikk veldig jevnt. Nå ble det litt OT her, men Anonymous poster hash: 383d7...150
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #31 Skrevet 16. januar 2015 Nå må du ikke erte på deg de som er tynne/slanke. Jeg har dog også hørt dette om at kvinner med former er bedre egnet til å få barn og at menn tiltrekkes av dette. Har også hørt at menn generelt ikke er så veldig klar over det selv at de tiltrekker mer av brede hofter enn smale hofter - det er liksom et instinkt. Dette har jeg ikke kilder på, ettersom det er noe jeg har hørt fra en del personer oppigjennom årene. Og nei, ikke fra feite damer, folkens.. Fra menn, faktisk. Anonymous poster hash: 3b529...83a Tror du har misforstått. Tynne damer kan også ha former. Er ikke slik at lubne damer har bredere hofter og smalere midje (som anses som attraktivt) enn tynne kvinner. Anonymous poster hash: 9cc9b...4a3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #32 Skrevet 16. januar 2015 Nå må du ikke erte på deg de som er tynne/slanke. Jeg har dog også hørt dette om at kvinner med former er bedre egnet til å få barn og at menn tiltrekkes av dette. Har også hørt at menn generelt ikke er så veldig klar over det selv at de tiltrekker mer av brede hofter enn smale hofter - det er liksom et instinkt. Dette har jeg ikke kilder på, ettersom det er noe jeg har hørt fra en del personer oppigjennom årene. Og nei, ikke fra feite damer, folkens.. Fra menn, faktisk. Anonymous poster hash: 3b529...83a Det er ganske riktig det, en jente er pen tynn men man tiltrekkes egentlig med instiktivt på formfulle jenter. Men ikke missforstå nå jenter, formfull betyr ikke lubben eller tykk. Anonymous poster hash: b4e7d...b25
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #33 Skrevet 16. januar 2015 Det er ganske riktig det, en jente er pen tynn men man tiltrekkes egentlig med instiktivt på formfulle jenter. Men ikke missforstå nå jenter, formfull betyr ikke lubben eller tykk. Anonymous poster hash: b4e7d...b25 Og tynn betyr ikke nødvendigvis små pupper og flat rumpe! Tynne damer kan både ha pupper, sprettrumpe og timeglassfigur. Anonymous poster hash: 9cc9b...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #34 Skrevet 16. januar 2015 Og tynn betyr ikke nødvendigvis små pupper og flat rumpe! Tynne damer kan både ha pupper, sprettrumpe og timeglassfigur. Anonymous poster hash: 9cc9b...4a3 Har jeg ikke sagt de ikke kan ha heler. Viste den kommentaren kom til å komme fordi jeg glemte å nevne at tynne jenter også kan ha det. Anonymous poster hash: b4e7d...b25
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #35 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har former, litt lubben, stor rumpe, pupper og lår, men flat mage og timeglassfigur. Er veldig populær blant menn, men tror det er figuren min som gjør det. Anonymous poster hash: c1ec3...b6c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #36 Skrevet 16. januar 2015 Har jeg ikke sagt de ikke kan ha heler. Viste den kommentaren kom til å komme fordi jeg glemte å nevne at tynne jenter også kan ha det. Anonymous poster hash: b4e7d...b25 Du skrev indirekte at tynne jenter ikke har former, men at alle store jenter har det, og det blir jo bare feil! Du skrev en jente er pen tynn, men man tiltrekkes egentlig med instiktivt på formfulle jenter. Anonymous poster hash: 9cc9b...4a3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #37 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har former, litt lubben, stor rumpe, pupper og lår, men flat mage og timeglassfigur. Er veldig populær blant menn, men tror det er figuren min som gjør det. Anonymous poster hash: c1ec3...b6c Ikke for å være frekk, men dere som sier at dere er "populære blant menn", hva ligger til grunn for at dere mener det? Jeg er selv veltrent og tror jeg har et søtt ansikt, men er veldig sjenert og merker at venninnene mine som er mer utadvendte får mer oppmerksomhet blant menn ute på byen feks enn meg og andre jeg kjenner som heller ikke er så frempå. Så føler ikke bare det er kropp og utseende som avgjør om man blir sjekket opp og lignende. Anonymous poster hash: 9cc9b...4a3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #38 Skrevet 16. januar 2015 Ikke for å være frekk, men dere som sier at dere er "populære blant menn", hva ligger til grunn for at dere mener det? Jeg er selv veltrent og tror jeg har et søtt ansikt, men er veldig sjenert og merker at venninnene mine som er mer utadvendte får mer oppmerksomhet blant menn ute på byen feks enn meg og andre jeg kjenner som heller ikke er så frempå. Så føler ikke bare det er kropp og utseende som avgjør om man blir sjekket opp og lignende. Anonymous poster hash: 9cc9b...4a3 Nei det er sant, men når vi tenker på kun utsende messig og instinktet er det formene som vinner. Anonymous poster hash: b4e7d...b25 Anonymous poster hash: b4e7d...b25
Silfen Skrevet 16. januar 2015 #39 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har vært normalvektig, lubben, feit og smellfeit. Nå er jeg "bare" feit og dater en normalvektig passe trent mann som er meget glad i hvordan jeg ser ut, av en eller annen grunn. Snakket om det her i går og han har aldri hatt en ting for slanke. På ungdomsskolen så var han aldri enig med gjengen om at de slanke og veldreide var hotte. Jeg tror neppe han er alene. Har altfor mange ganger sett "tynngifte"søke større damer fordi de tilfredsstiller deres ønske om en kvinne med "former". Anyway, jeg er nå bare glad det finnes mennesker som liker litt av hvert. Og som om man kan noe for hva man liker. Tenning er tross alt ikke noe som slås på og av ettersom trendene forandrer seg, den bare er der. Så det er vel egentlig på tide å slutte og bli forundret over at mennesker liker noe annet enn hva du selv liker. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #40 Skrevet 16. januar 2015 Ikke for å være frekk, men dere som sier at dere er "populære blant menn", hva ligger til grunn for at dere mener det? Jeg er selv veltrent og tror jeg har et søtt ansikt, men er veldig sjenert og merker at venninnene mine som er mer utadvendte får mer oppmerksomhet blant menn ute på byen feks enn meg og andre jeg kjenner som heller ikke er så frempå. Så føler ikke bare det er kropp og utseende som avgjør om man blir sjekket opp og lignende. Anonymous poster hash: 9cc9b...4a3 Det er jo sant, får komplimenter for kroppen hele tiden, stoppet på gaten og sjekket opp osv.. må jo være utseendet, kroppen da? De vet jo ikke hvordan personlighet jeg har. Anonymous poster hash: c1ec3...b6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå