AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 smaker det godt? har hatt piffi allkrydda på spaghetti tidligere. smaker dette noe likt? Anonymous poster hash: 1e14d...ba8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Vår families oppskrift på spaghettisaus: En nesten tom flaske med ketchup fylles med ca 2dl vann og ristes godt, en hvitløk, en og en halv spiseskje med pizzzakrydder og tomatpurre til konsistensen er som du vil ha den. Har ikke smakt piffi-krydder selv, men pizzakrydder er for meg det ultimate spaghetti-krydderet. Anonymous poster hash: 8bdec...9fc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Det spørs jo hva slags krydder du pleier å ha på pizzaen da. Basilikum og litt oregano til pasta med tomatssaus synes jeg er godt, men har jeg i merian lukter det for meg for mye pizza. Anonymous poster hash: cca2e...367 1
*Emma* Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Dattern min på 9 putter 'Toscana krydder' (finnes i en sånn keyddergreie med kvern på toppen): pasta, pizza, ostesmørbrød, salat....alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå