Gå til innhold

Er denne boligen utenfor vårt budsjett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har funnet en bolig i Oslo sentrum som ligger ute til 5,5. Vår Max er 5,7. Er det helt håpløst da? Pleier de å gå mer enn 200 000 over? Vil så gjerne ha den!

Anonymous poster hash: a0328...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er de 5,7 dere har inkludert dokumentavgift? 5,5mill utløser 137.500 kr i dok.avgift.

Anonymous poster hash: cf2d0...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nesten noe du må spørre meglere og folk som besitter kunnskap om hva boliger av samme type i samme nabolag bruker å gå for.

Det blir litt som å spørre "hvor stor er en ball" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de 5,7 dere har inkludert dokumentavgift? 5,5mill utløser 137.500 kr i dok.avgift.

Anonymous poster hash: cf2d0...951

Jeg vet. Nei uten dok avgift...

Anonymous poster hash: a0328...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den prisklassen fleste barnefamilier i Oslo, som har råd til annet enn blokkleilighet, kaster seg over, så ja, den type boliger går svært ofte mye over takst.



Anonymous poster hash: cdb2a...2a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel den prisklassen fleste barnefamilier i Oslo, som har råd til annet enn blokkleilighet, kaster seg over, så ja, den type boliger går svært ofte mye over takst.

Anonymous poster hash: cdb2a...2a3

Det er ikke en typisk barnefamilieleilighet, så jeg tror jeg unngår konkurransen derfra :P

Anonymous poster hash: a0328...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nesten noe du må spørre meglere og folk som besitter kunnskap om hva boliger av samme type i samme nabolag bruker å gå for.

Det blir litt som å spørre "hvor stor er en ball" :)

Ja det er helt sant, jeg vet jo at dere ikke kan svare jeg er bare så SPENNT! Og så girer jeg meg sånn opp og kommer til å bli så utrolig skuffet om vi ikke får den...

Anonymous poster hash: a0328...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett leiligheter som går under prisantydning i Oslo nå nylig også. Og bare litt over. Det er ikke alle som går mye over. Dere må jo bare prøve.

Anonymous poster hash: 6e647...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett leiligheter som går under prisantydning i Oslo nå nylig også. Og bare litt over. Det er ikke alle som går mye over. Dere må jo bare prøve.

Anonymous poster hash: 6e647...295

Vi fikk den! (tenkte bare jeg skulle oppdatere dere, for dere er selvsagt veldig opptatt av hva som skjer i mitt liv tenker jeg :fnise: ) Vi fikk den for 5720 000, vi er storfornøyde!

TS

Anonymous poster hash: a0328...e16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...