AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hei! Hva gjør man om man har litt lav blodprosent? Jerntabletter? Er litt blank der.... Anonymous poster hash: db123...ce8
Gjest Vevila Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Kommer an på grunnen til den lave blodprosenten.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Kommer an på grunnen til den lave blodprosenten. Hadde en veldig kraftig blødning etter ulykke rett før jul. Ellers spiser jeg sunt og variert, kjøtt og grønne grønnsaker. Men har målt blodprosenten, og den er littegranne for lav... Anonymous poster hash: db123...ce8
Gjest Vevila Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Hadde en veldig kraftig blødning etter ulykke rett før jul. Ellers spiser jeg sunt og variert, kjøtt og grønne grønnsaker. Men har målt blodprosenten, og den er littegranne for lav...Anonymous poster hash: db123...ce8 Har ikke legen sagt noe om hva du bør gjøre? Blodprosenten vil nok gradvis bli bedre om du får i deg det du trenger. Du kan nok godt supplere med litt jerntilskudd, eller mat rik på jern.
Emas Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Sa ikkje legen din noke om det? Jerntablettar, og c-vitamin (hjelper kroppen å ta opp jern), det fekk i allefall eg når eg hadde lav hb
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Sa ikkje legen din noke om det? Jerntablettar, og c-vitamin (hjelper kroppen å ta opp jern), det fekk i allefall eg når eg hadde lav hb Legen sa ingenting om det... målte ikke blodprosenten før forrige uke, og fikk svar i dag. Men satser på at jern tilskudd og C-vitamin vil hjelpe litt. vet noen hvor lang tid det tar å få opp blodprosenten litt? Anonymous poster hash: db123...ce8
Emas Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Merkar du at du er svimmel da? Eg ville ringt legen for sikkerhet skyld å høyrt om du skal gjere noko spesiellt.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Merkar du at du er svimmel da? Eg ville ringt legen for sikkerhet skyld å høyrt om du skal gjere noko spesiellt. har merka det i kroppen, høy puls, sliten osv. Fikk resept på jerntabletter nå Anonymous poster hash: db123...ce8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå