Fitzgerald Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hei, Jeg er en mann på 28 som prøver å finne en venninne med fordeler på østlandet. Gjerne noen man kan dele måltider og samtaler med også. Noen her som vet om en OK side å anbefale? Jeg føler meg heldig som pleier å få god respons på byen, men det er fryktelig sjelden jeg er der nå, så internett tenkte jeg kunne være en fin løsning sålenge. Og å bli kjent på nett har også sine fordeler synes jeg. Forslag til sider mottas med takk:)
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 C-date.no Anonymous poster hash: 9b2a2...c19
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Du trenger pulevenn og ikke kjæreste altså?Anonymous poster hash: 45730...19b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 cupido.no Anonymous poster hash: 81007...e21
Fitzgerald Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2015 Du trenger pulevenn og ikke kjæreste altså?Anonymous poster hash: 45730...19b I utgangspunktet, ja. Kanskje det blir kjæresteforhold etterhvert om det virkelig klaffer, men savner i mellomtiden nærhet.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Hei, Jeg er en mann på 28 som prøver å finne en venninne med fordeler på østlandet. Gjerne noen man kan dele måltider og samtaler med også. Noen her som vet om en OK side å anbefale? Jeg føler meg heldig som pleier å få god respons på byen, men det er fryktelig sjelden jeg er der nå, så internett tenkte jeg kunne være en fin løsning sålenge. Og å bli kjent på nett har også sine fordeler synes jeg. Forslag til sider mottas med takk:) på kg er det en god del, har hooket opp med 4 så langt. Hun ene danger jeg fast på Anonymous poster hash: a40a8...ee8
Fitzgerald Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2015 Ah ok. I hvilken gruppe ble du kjent med dem i såfall? For kontaktannonser er ikke lov såvidt jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 sosial prat. Her på samliv og sexualitet finner du bare gærne kvinnfolk. Sender de pm, snakker litt og har det gøy. Anonymous poster hash: a40a8...ee8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå