AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Del Skrevet 14. januar 2015 Hjernen er "død" etter en lang dag på jobb, og jeg skal oversette en tekst. Hva i all verden er sporhund på engelsk? Det er jo ikke trace dog? Takk for at dere ikke kommer med stygge kommentarer Anonymous poster hash: 40a37...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Del Skrevet 14. januar 2015 Tracking dog. Evt. blood hound på skikkelig engelsk. Anonymous poster hash: 5403b...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 14. januar 2015 #3 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg vil absolutt anbefale tracking dog. Bloodhound er en egen rase, selv om britene kanskje bruker det som et synonym til tracking dog. Jeg lurte på scent hound også, men på norsk heter det støver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg brukte tracking dog. Tusen takk til dere begge! Anonymous poster hash: 40a37...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Del Skrevet 18. januar 2015 Er det ikke "sniffer dog", da? Anonymous poster hash: 8e32b...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 18. januar 2015 #6 Del Skrevet 18. januar 2015 Er det ikke "sniffer dog", da? Anonymous poster hash: 8e32b...aa5 Sniffer dog er søkshund. Narkotikahund og bombehund for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå