AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Er det farlig og sovne når man er svimmel?Anonymous poster hash: 1b394...f8a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Spørs helt hvorfor du er svimmel. Lavt blodtrykk, lavt blodsukker, krystallsyken? Anonymous poster hash: ae4be...ce8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Det siste Tok behandling idagAnonymous poster hash: 1b394...f8a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Kan jeg legge meg og sove uten at det er farlig?Anonymous poster hash: 1b394...f8a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Du kan trygt legge deg og sove. Du skal vel sove med hodet litt hevet etter behandlingen? kan hende du våkne når du snur deg av det sviver litt i hodet men farlig er det ikke. Har selv hatt det 2 ganger. Anonymous poster hash: 1fe82...d5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå