Gå til innhold

Kjære menn, kunne dere datet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå tatt meg friheten til å undersøke hver eneste mulige mm av kroppen min, og kan konstantere at jeg ikke har så mye som et tegn til strekkmerker engang. Er 22, 177cm og veier 70. Er bare tøv å påstå at alle kvinner har det...

Til TS; Ikke stress, det finnes noen der ute for alle. Seriøst. Altså, bare se på alle dokumentarer som lages, og da snakker vi om folk som virkelig avviker fra det normale. Lykkelig i et forhold! Kjenner mange jenter som minner om deg, og de er/har vært i forhold. :)

Anonymous poster hash: d1324...7d8

Er du 22 år, så er du knapt en kvinne ;-)

Kanskje kommer strekkmerkene senere om du er så heldig å få barn. Kanskje ikke. Uansett er det så mye annet som er viktig her i livet, og i et forhold, enn om man har strekkmerker eller ei.

Anonymous poster hash: 7b797...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at hun er pen nok som hun er? Du har ikke sett henne engang.

Synes det er så patetisk med sånne smiskemenn som deg.

Anonymous poster hash: bb7e0...783

Det finnes ikke så mange stygge kvinnfolk. Enkelt og greit.

Det er tross alt verdens vakreste kjønn!

Hvorfor er du singel da, når du tar til takke med hva som helst?

Anonymous poster hash: bb7e0...783

Møtt på feil damer. Har vert i mange forhold, men de har dessverre ikke vart. De to siste var utro, og de før var vel bare tenårings forelskelser ;) Har også vert i forhold med en mann. Ellers er jeg ikke desperat etter å finne noen akkurat nå. Selv om det alltid er koselig å være to ;) Singellivet er herlig det også... :lur: Men ikke for alltid! Vil jo slå meg til ro med noen en dag. Skal man lete etter noen perfekt så ender det bare opp med at man blir desperat for man aldri finner noen som er perfekt! Altså bortkastet!

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...