Gjest Cartman Skrevet 15. januar 2015 #81 Skrevet 15. januar 2015 Skal lage en selv Jeg kan ta byrden Blir vell slik Hei Jeg er ca 180+ høy. Har brunt hår og brune øyne. Liker filmer og serier. Er litt overvektig, men også kraftig bygd. Liker røff sex og ingen forpliktelser. Liker ikke ansvar, vasking, omsorg for andre, barnebidrag, forpliktelser, brukte kvinner og kvinner over 30 år. Strekkmerker er som ebola for meg. Får du influensa, får du ligge på gulvet. Du må ikke smitte meg, da jeg skal på jobb. Jeg søker ei blond jente mellom 18-19 år. Hun må ha sprettrumpe, lav IQ og godt immunforsvar. Viktigst av alt, hun må være ubrukt. Ikke vits i å svare meg, med mindre du er ei slik jente. Kunne noen her tenke seg å leve med meg livet ut? Må jeg leve resten av livet som singel? Er det slik dere vil ha det? PS. Setter pris på ærlig svar. og hater kvinner. De er dumme!
Haru Skrevet 15. januar 2015 #82 Skrevet 15. januar 2015 I just came here to get some toilet-literature (driter nå, bombs away)
Gjest Hummels Skrevet 16. januar 2015 #83 Skrevet 16. januar 2015 Jeg kan ta byrden Blir vell slik Hei Jeg er ca 180+ høy. Har brunt hår og brune øyne. Liker filmer og serier. Er litt overvektig, men også kraftig bygd. Liker røff sex og ingen forpliktelser. Liker ikke ansvar, vasking, omsorg for andre, barnebidrag, forpliktelser, brukte kvinner og kvinner over 30 år. Strekkmerker er som ebola for meg. Får du influensa, får du ligge på gulvet. Du må ikke smitte meg, da jeg skal på jobb. Jeg søker ei blond jente mellom 18-19 år. Hun må ha sprettrumpe, lav IQ og godt immunforsvar. Viktigst av alt, hun må være ubrukt. Ikke vits i å svare meg, med mindre du er ei slik jente. Kunne noen her tenke seg å leve med meg livet ut? Må jeg leve resten av livet som singel? Er det slik dere vil ha det? PS. Setter pris på ærlig svar. og hater kvinner. De er dumme!Langt i fra ;D
Gjest Cartman Skrevet 16. januar 2015 #84 Skrevet 16. januar 2015 I just came here to get some toilet-literature (driter nå, bombs away) Jeg kjenner lukten helt hit. Ahhhhh sweeeeet.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #85 Skrevet 16. januar 2015 Altså, nå er jeg kvinne så jeg burde kanskje ikke uttale meg, men kjenner jeg blir noenlunde provosert på mine venners vegne når jenter de har snakket med én kveld på byen aldri slutter å sende SMSer eller kreve svar på disse (og eventuelle tolkninger av svarene fra sine venner igjen). Jeg vet at mange av mine mannlige bekjenter irriterer seg over det samme og synes det er masete/for seriøst for tidlig... Bare ikke gjør det for tydelig om du blir irritert/utålmodig når det gjelder dette med SMSer, og for øvrig høres du ut som en super jente og jeg ønsker deg all lykke Anonymous poster hash: b6059...1ee
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #86 Skrevet 16. januar 2015 Apropo dette med strekkmerker, som jeg ser var en stor debatt tidligere i tråden, så fikk jeg massevis på lårene i puberteten. Der og da føltes det som verdens undergang, men jeg må innrømme at jeg tviler på at noen kan se dem uten lupe nå da de har bleknet til samme farge som den generelle hudtonen. Og dersom noen skulle ha dumpet meg på grunn av et par hudfargede arr på innsiden av lårene ville jeg tenkt:"good riddance", og aldri ofret vedkommende en ny tanke. Seriøst, altså. Det er som om en kvinne skulle ha dumpet en mann på bakgrunn av at han hadde en fregne på den ene rumpeskalken. For å quote en annen deltager i debatten: Ikke vet jeg, er nå bare slik det er at de fleste ikke syntes det er pent. Kom bare med en konklusjon jeg. Kan hende de ikke bryr seg så mye men det er jo en urenhet og noe som ikke er pent. Så hvis du har en rumpekvise på den aktuelle datoen så kan du bare våge deg å nærme deg min seng, da du vil bli kicket ut på sekundet dersom din skamplett blir avslørt. Du kan også bli holdt ansvarlig for den skammen jeg noensinne kunne ha kommet til å ha følt dersom jeg noensinne hadde våget å tatt deg med på stranden, da en kvise hadde betydd den ultimate pinlighet for min del. Fysj! Anonymous poster hash: b6059...1ee 3
Haru Skrevet 16. januar 2015 #87 Skrevet 16. januar 2015 Jeg kjenner lukten helt hit. Ahhhhh sweeeeet. Ring Guinnes!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #88 Skrevet 16. januar 2015 Noen punkter: Vekt: 172 høy og 80 kg er som flere i tråden påpeker mye. Da er du overvektig, og vil for mange ha et uoptimalt fysisk utseende. For menn, som har større muskelmasse enn kvinner, er en slags tommelfingerregel for vekt "høyde i cm minus 100" (+/-). For en ung kvinne vil det være naturlig å trekke fra mer enn 100. Baggasje: stor varsellampe. Vi vet ikke hva det gjelder, men når det er såpass at du nevner det som "mye" vil det kunne komplisere et forhold. Hudfaktor: "strekkmerker, cellulitter, føflekker og arr". Dette har også blitt diskutert tidligere i tråden. Alt dette er normalt, men får et inntrykk av at det er mye når du nevner det på denne måten. Kombinert med vekten din virker det som du beskriver en langt eldre kvinne som har vært gjennom barnefødsler. - Når man kun skal gå utfra det du skriver er det nok for mange faktorer som taler mot dating. Heldigvis er virkeligheten mer kompleks, og det er andre ting som kan veie opp der. Anonymous poster hash: fa468...191 2
Becka Skrevet 16. januar 2015 #89 Skrevet 16. januar 2015 Usj.... Dusk. Kvinne sier formfull = feit, i 9 av 10 tilfeller. Barn, nei takk. Masete på sms, neitakk. Jeg kjenner deg ikke, men skal jeg gå ut ifra det du skriver her blir det nei fra meg. M26 Er jeg ikke enig i. Jeg tror mange jenter veier over snittet og kaller seg formfull uten å være feit. Spesielt når det er snakk om et forum!
Gjest Castielz Skrevet 16. januar 2015 #90 Skrevet 16. januar 2015 (endret) . Endret 16. januar 2015 av Castielz
Deterbaremeg Skrevet 16. januar 2015 #91 Skrevet 16. januar 2015 Kult! Du har en egen mening om en sak, som er forskjellig fra min. Gratulerer? Forstår ikke helt hva du ville med dette innlegget. Hva mener du? Er det ikke lov å uttrykke uenighet med påstander du kommer med?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #92 Skrevet 16. januar 2015 TS her: Dette skulle være en tråd hvor folk svarte på det tråden handler om, alle disse andre diskusjonene deres kan dere opprette egne tråder om.... Anonymous poster hash: bc997...01a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #93 Skrevet 16. januar 2015 TS her: Dette skulle være en tråd hvor folk svarte på det tråden handler om, alle disse andre diskusjonene deres kan dere opprette egne tråder om.... Anonymous poster hash: bc997...01a Selvopptatt? ;-) "Denne tråden handler bare om MEG!!!!!!" Alle tråder sporer da litt av?Anonymous poster hash: 7b797...e54 1
Gjest Winza Skrevet 26. januar 2015 #94 Skrevet 26. januar 2015 Ja d kunne jeg! Det med sex hver dag er et stort pluss siden e elsker sex! Ellers er ikke jeg redd for litt fett. Jeg er mer opptatt av at jeg selv må være godt trent. Men damer med former er deilige og myke. Er også veldig kosete selv. Strekkmerker er ikke det jeg bryr meg om i et forhold. Kan ha så mye strekkmerker for min del. Det er personen jeg blir forelska i. Det som er turn of ffor meg er lathet. Jeg kan ikke fordra lathet. Der er som om jeg leser mitt eget innlegg, kunne ikke vært mer enig Minus det med lathet, jeg er lat selv
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #95 Skrevet 26. januar 2015 Man får jo ikke strekkmerker av å gå NED i vekt? Herregud. Anonymous poster hash: bc997...01a Man kan få strekkmerker av for trange klær også... (selv om man er slank) Underhuden sprekker Anonymous poster hash: 086a7...27e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #96 Skrevet 26. januar 2015 Har nå tatt meg friheten til å undersøke hver eneste mulige mm av kroppen min, og kan konstantere at jeg ikke har så mye som et tegn til strekkmerker engang. Er 22, 177cm og veier 70. Er bare tøv å påstå at alle kvinner har det... Til TS; Ikke stress, det finnes noen der ute for alle. Seriøst. Altså, bare se på alle dokumentarer som lages, og da snakker vi om folk som virkelig avviker fra det normale. Lykkelig i et forhold! Kjenner mange jenter som minner om deg, og de er/har vært i forhold. Anonymous poster hash: d1324...7d8
Chizue Skrevet 26. januar 2015 #97 Skrevet 26. januar 2015 Lykke til med å finne en kvinne som ikke har det, da. Tror ca alle har strekkmerker i alle fall! Jeg har ikke ^^ -Meeeeen...Jeg har ikke født barn enda...Så kommer vel det også
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #98 Skrevet 26. januar 2015 Du er pen nok som du er ts, og mange vil nok ha de. Ikke hør på de tullete folka som bare er negativ. De finner seg aldri noen uansett når de er så ekstrem nøye på kvinnfolka. Sikkert mange som blir seksuelt frustrert pga de aldri finner den rette å ha sex med. Tåler ikke litt strekkmerker en gang, noe over halvparten av kvinnene har/får. Må le Hvordan vet du at hun er pen nok som hun er? Du har ikke sett henne engang. Synes det er så patetisk med sånne smiskemenn som deg. Anonymous poster hash: bb7e0...783
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #99 Skrevet 26. januar 2015 Det er derfor sånne menn forblir singel Hvorfor er du singel da, når du tar til takke med hva som helst? Anonymous poster hash: bb7e0...783
Lizliz Skrevet 26. januar 2015 #100 Skrevet 26. januar 2015 Har nå tatt meg friheten til å undersøke hver eneste mulige mm av kroppen min, og kan konstantere at jeg ikke har så mye som et tegn til strekkmerker engang. Er 22, 177cm og veier 70. Er bare tøv å påstå at alle kvinner har det... Til TS; Ikke stress, det finnes noen der ute for alle. Seriøst. Altså, bare se på alle dokumentarer som lages, og da snakker vi om folk som virkelig avviker fra det normale. Lykkelig i et forhold! Kjenner mange jenter som minner om deg, og de er/har vært i forhold. Anonymous poster hash: d1324...7d8 Er vel ingen som har sagt at alle har det? De fleste har det, men ikke alle. En annen måte å si at det er helt normalt å ha Strekkmerker på. Har du ikke, så fint for deg ( jeg personlig bryr meg hverken om jeg har eller ikke, jeg ser de ikke selv om de er der.. Så er like glad om jeg har de eller ikke.. Blir som å bli deprimert over at jeg har grønne øyne og ikke brune.. Kan ikke noe for det så hvorfor stresse med det? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå