Gå til innhold

Sliten, gravid, stemor, trenger vaskehjelp.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at jeg ikke strekker til i leiligheten om dagen. Null energi og venter snart barn. Vurderer vaskehjelp annenhver uke.

Noen erfaringer med vaskehjelp? Hva er normalt å betale? Vasker de bare gulv eller gjør de andre ting også?

Setter pris på svar :blomst:

Anonymous poster hash: 6cb3b...063
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner at jeg ikke strekker til i leiligheten om dagen. Null energi og venter snart barn. Vurderer vaskehjelp annenhver uke.

Noen erfaringer med vaskehjelp? Hva er normalt å betale? Vasker de bare gulv eller gjør de andre ting også?

Setter pris på svar :blomst:

Anonymous poster hash: 6cb3b...063

De gjør det de får betalt for. Du må lage en avtale som vaskehjelpen skriver under på. Der skal du skrive hva vedkommende skal gjøre.

Anonymous poster hash: 7ef19...280

Skrevet

Ring et større vaskebyrå eller flere og få pristilbud.

Hva de skal gjøre bestemmer du, ikke de. Du betaler du er arbeidsgiver.

Finnes maaange tråder på dette alr.

Anonymous poster hash: 60ce0...baf

Skrevet

Du kan også bruke "svart" vaskehjelp. Så lenge du totalt ikke betaler mer enn et gitt beløp i løpet av et år (se skatteetaten.no), så er det skattefritt. De har også fått en enklere måte å registrere dette på, slik at det gjøres på riktig måte.

Anonymous poster hash: aa952...dd2

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at det blir mer jobb med det. For de rydder ingenting. Alt må være helt blåst når de kommer. Og når man først har ryddet tar jo dagligvasken ingen tid i det hele tatt, ihvertfall ikke når man er to voksne i husholdningen.

Vi bruker renholder et par ganger i året, for å få tatt storrengjøring. Men renholder annenhver uke sluttet vi fort igjen med.

Anonymous poster hash: c2721...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...