Gå til innhold

Hvor kinky er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er det jeg lurer på!

Hva er det mest kinkye du har gjort/pleier å gjøre når du har sex?

Mitt svar vil bli da jeg tok bind for øynene på mannen og tok han bakfra med en vibrator (etter hans ønske). Det var overraskende bra! :O

Anonymous poster hash: a0444...b37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lar han gjøre akkurat hva han vil med meg, som oftest blir det ganske brutalt. Elsker det :)

Anonymous poster hash: ba78a...e8a
  • Liker 1
Skrevet

Finnes ingen ende på hvor kinky jeg kan være! Mest kinky, hm.. Full pepsi max flaske dyttet opp i vagina, og spruter det ut igjen når han trekker flaska ut ;-) Digget det!

Anonymous poster hash: 065af...360
Skrevet

Finnes ingen ende på hvor kinky jeg kan være! Mest kinky, hm.. Full pepsi max flaske dyttet opp i vagina, og spruter det ut igjen når han trekker flaska ut ;-) Digget det!

Anonymous poster hash: 065af...360

Jeg håper du kødder...

Skrevet

Jeg håper du kødder...

Hvorfor håper du det? :P

Skrevet

Ja, det er det jeg lurer på!

Hva er det mest kinkye du har gjort/pleier å gjøre når du har sex?

Mitt svar vil bli da jeg tok bind for øynene på mannen og tok han bakfra med en vibrator (etter hans ønske). Det var overraskende bra! :O

Anonymous poster hash: a0444...b37

Elsker når han kommer meg inni meg også tar jeg det ut i et glass og lar han drikke det. Blir utrolig tent av å se på det.

Anonymous poster hash: 8ee52...dfc

Gjest brutal_mann
Skrevet

På kinckynes-skalaen, utarbeidet av det internasjonale Kinky-kontoret i Bern, er jeg 8. Untatt på 17 mai, da syker jeg til 5,137. Normalen hos det norske filk skal være 6,935. De mest ekstreme, men som ikke har beveget seg over til straffbart, tangerer 20 932. Høyere enn det og du begår ulovligheter.

En gang prøvde jeg noe helt latterlig vilt. Hadde blikkontakt med henne til jeg kom :sjokkert:

Skrevet

Hvorfor håper du det? :P

Det der hørtes bare brutalt ut.

Skrevet

På kinckynes-skalaen, utarbeidet av det internasjonale Kinky-kontoret i Bern, er jeg 8. Untatt på 17 mai, da syker jeg til 5,137. Normalen hos det norske filk skal være 6,935. De mest ekstreme, men som ikke har beveget seg over til straffbart, tangerer 20 932. Høyere enn det og du begår ulovligheter.

Det blir veldig vanskelig å runke til denne tråden når alle bare tuller sånn.

Det mest kinky jeg har gjort er å runke ute i naturen, rettere sagt i skauen.

Anonymous poster hash: caccb...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...