AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Ja, det er det jeg lurer på! Hva er det mest kinkye du har gjort/pleier å gjøre når du har sex? Mitt svar vil bli da jeg tok bind for øynene på mannen og tok han bakfra med en vibrator (etter hans ønske). Det var overraskende bra! :O Anonymous poster hash: a0444...b37
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Lar han gjøre akkurat hva han vil med meg, som oftest blir det ganske brutalt. Elsker det Anonymous poster hash: ba78a...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Finnes ingen ende på hvor kinky jeg kan være! Mest kinky, hm.. Full pepsi max flaske dyttet opp i vagina, og spruter det ut igjen når han trekker flaska ut ;-) Digget det! Anonymous poster hash: 065af...360
Nmtt Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Finnes ingen ende på hvor kinky jeg kan være! Mest kinky, hm.. Full pepsi max flaske dyttet opp i vagina, og spruter det ut igjen når han trekker flaska ut ;-) Digget det! Anonymous poster hash: 065af...360 Jeg håper du kødder...
Tibbie Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Jeg håper du kødder... Hvorfor håper du det?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Ja, det er det jeg lurer på! Hva er det mest kinkye du har gjort/pleier å gjøre når du har sex? Mitt svar vil bli da jeg tok bind for øynene på mannen og tok han bakfra med en vibrator (etter hans ønske). Det var overraskende bra! :O Anonymous poster hash: a0444...b37 Elsker når han kommer meg inni meg også tar jeg det ut i et glass og lar han drikke det. Blir utrolig tent av å se på det. Anonymous poster hash: 8ee52...dfc
Gjest brutal_mann Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 På kinckynes-skalaen, utarbeidet av det internasjonale Kinky-kontoret i Bern, er jeg 8. Untatt på 17 mai, da syker jeg til 5,137. Normalen hos det norske filk skal være 6,935. De mest ekstreme, men som ikke har beveget seg over til straffbart, tangerer 20 932. Høyere enn det og du begår ulovligheter. En gang prøvde jeg noe helt latterlig vilt. Hadde blikkontakt med henne til jeg kom
Nmtt Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Hvorfor håper du det? Det der hørtes bare brutalt ut.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 På kinckynes-skalaen, utarbeidet av det internasjonale Kinky-kontoret i Bern, er jeg 8. Untatt på 17 mai, da syker jeg til 5,137. Normalen hos det norske filk skal være 6,935. De mest ekstreme, men som ikke har beveget seg over til straffbart, tangerer 20 932. Høyere enn det og du begår ulovligheter. Det blir veldig vanskelig å runke til denne tråden når alle bare tuller sånn. Det mest kinky jeg har gjort er å runke ute i naturen, rettere sagt i skauen. Anonymous poster hash: caccb...2e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå