AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #21 Skrevet 15. mai 2015 Har hatt det en måned. Snakket med kanskje 30, og møtt to. Han ene liker jeg veldig godt, men umulig å si om det går noen vei. Han andre kommer jeg ikke til å møte igjen. Anonymous poster hash: bcd90...4d3
Okapi Skrevet 15. mai 2015 #22 Skrevet 15. mai 2015 Det er visstnok smilet. Er iallfall en gjenganger. Så smil. Kan ei, har jo et rykte å ta vare på.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #23 Skrevet 16. mai 2015 Er det noen andre damer her på min alder - 41 - som også har Tinder? Jeg er litt sjokkert over hvor lite attraktive menn det er i min aldersgruppe (5 år -/+), og jeg bor i hovedstaden. De fleste mennene må bare sveipes til venstre, så det blir veldig få matcher. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #24 Skrevet 16. mai 2015 Er det noen andre damer her på min alder - 41 - som også har Tinder? Jeg er litt sjokkert over hvor lite attraktive menn det er i min aldersgruppe (5 år -/+), og jeg bor i hovedstaden. De fleste mennene må bare sveipes til venstre, så det blir veldig få matcher. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 "Alle" unge single (18-28) har Tinder. Tror derimot ikke at det er en spesielt vanlig online date-tjeneste for folk over 35. Tipper det er enklere å finne noen på typ Match.com o.l., når man er såpass voksen. Uansett; lykke til med å finne den rette! Anonymous poster hash: 9e489...ebb 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #25 Skrevet 16. mai 2015 "Alle" unge single (18-28) har Tinder. Tror derimot ikke at det er en spesielt vanlig online date-tjeneste for folk over 35. Tipper det er enklere å finne noen på typ Match.com o.l., når man er såpass voksen. Uansett; lykke til med å finne den rette! Anonymous poster hash: 9e489...ebb Det var da et veldig ovenfra-og-ned-svar! :D Antallet er ikke problemet. Det er sikkert 500 der i min aldersgruppe. Men det er så få attraktive av mennene. Jeg lurer på om det er andres erfaringer i min aldersgruppe (36-48) også, eller om andre synes tilbudet er bra. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #27 Skrevet 16. mai 2015 Kanskje du bare er kresen. Ja, er du i samme aldersgruppe? Hvis jeg er for kresen så får jeg bare forberede meg på å være singel fortsatt da! Men det var en del fine hunder der inne da, i det minste. Men ikke det jeg er ute etter. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
Silfen Skrevet 16. mai 2015 #28 Skrevet 16. mai 2015 Ja, er du i samme aldersgruppe? Hvis jeg er for kresen så får jeg bare forberede meg på å være singel fortsatt da! Men det var en del fine hunder der inne da, i det minste. Men ikke det jeg er ute etter. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 Det er jeg. Det er drøssevis av kjekk menn der syns jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå