Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det en måned. Snakket med kanskje 30, og møtt to. Han ene liker jeg veldig godt, men umulig å si om det går noen vei. Han andre kommer jeg ikke til å møte igjen.

Anonymous poster hash: bcd90...4d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visstnok smilet. Er iallfall en gjenganger. Så smil. :nigo:

Kan ei, har jo et rykte å ta vare på.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre damer her på min alder - 41 - som også har Tinder?

Jeg er litt sjokkert over hvor lite attraktive menn det er i min aldersgruppe (5 år -/+), og jeg bor i hovedstaden. De fleste mennene må bare sveipes til venstre, så det blir veldig få matcher.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre damer her på min alder - 41 - som også har Tinder?

Jeg er litt sjokkert over hvor lite attraktive menn det er i min aldersgruppe (5 år -/+), og jeg bor i hovedstaden. De fleste mennene må bare sveipes til venstre, så det blir veldig få matcher.

"Alle" unge single (18-28) har Tinder. Tror derimot ikke at det er en spesielt vanlig online date-tjeneste for folk over 35. Tipper det er enklere å finne noen på typ Match.com o.l., når man er såpass voksen.

Uansett; lykke til med å finne den rette! :)

Anonymous poster hash: 9e489...ebb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Alle" unge single (18-28) har Tinder. Tror derimot ikke at det er en spesielt vanlig online date-tjeneste for folk over 35. Tipper det er enklere å finne noen på typ Match.com o.l., når man er såpass voksen.

Uansett; lykke til med å finne den rette! :)

Anonymous poster hash: 9e489...ebb

Det var da et veldig ovenfra-og-ned-svar! :D

Antallet er ikke problemet. Det er sikkert 500 der i min aldersgruppe. Men det er så få attraktive av mennene. Jeg lurer på om det er andres erfaringer i min aldersgruppe (36-48) også, eller om andre synes tilbudet er bra.

Skrevet

Kanskje du bare er kresen.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare er kresen.

Ja, er du i samme aldersgruppe?

Hvis jeg er for kresen så får jeg bare forberede meg på å være singel fortsatt da!

Men det var en del fine hunder der inne da, i det minste. Men ikke det jeg er ute etter. :)

Skrevet

Ja, er du i samme aldersgruppe?

Hvis jeg er for kresen så får jeg bare forberede meg på å være singel fortsatt da!

Men det var en del fine hunder der inne da, i det minste. Men ikke det jeg er ute etter. :)

Det er jeg. Det er drøssevis av kjekk menn der syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...