AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Hei er det noen av dere som har kommet noen vei med tinder. Har det blitt noen forhold,dater eller sex? Jeg har nettopp fått det og synes konesptet er bra. Ikke like kleint som sukker,match.com etc. der man må legge ut en offentlig avhandling om seg selv til alle og enhver. Men på tinder kun til de som liker hverandre og ser et potensiale for forhold, da er terskelen for å opprette profil lav. Anonymous poster hash: fff61...696
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Det har blitt både dater og sex, men ikke noe mer enn det. Anonymous poster hash: 1a5c4...6f9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Har min første Tinder"date" i morgen. Vi bor nær hverandre og skal bare ta en øl sammen. Helt enig i at det er deilig å slippe de lange avhandlingene man skriver på Sukker o.l. Jeg liker å treffes så tidlig som mulig når man likevel bor nær hverandre - mye lettere å se om man liker noen i virkeligheten. Anonymous poster hash: a22b3...ede
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har vært på mange dater og to av dem datet jeg over en lengre periode. Så for meg har det fungert supert, med unntak av at jeg ikke har truffet den "o store drømmemannen" da selvfølgelig;) Har også testet Sukker og enig i at det er deilig å slippe avhandlingene. Synes det er mye bedre med en mer uformell chat. Anonymous poster hash: 50b57...9d8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har vært på mange dater og to av dem datet jeg over en lengre periode. Så for meg har det fungert supert, med unntak av at jeg ikke har truffet den "o store drømmemannen" da selvfølgelig;) Har også testet Sukker og enig i at det er deilig å slippe avhandlingene. Synes det er mye bedre med en mer uformell chat. Anonymous poster hash: 50b57...9d8 Yes man kan gå mer i dybden etterhvert som man finner ut om man vil noe mer. Synes det er kleint å legge så mye personlig på sukkeer o.l så holder meg kun til tinder da bestemmer jeg selv hvem jeg vil dele med. Anonymous poster hash: fff61...696
Tibbie Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Jepp Er ikke aktiv der nå lenger, da jeg har fått kjæreste (ikke møtt på Tinder). Men om jeg var singel, hadde jeg nok fortsatt å bruke det.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Ja, møtte en fyr derfra i november og vi driver fortsatt påAnonymous poster hash: ca946...687
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Hei er det noen av dere som har kommet noen vei med tinder. Har det blitt noen forhold,dater eller sex? Jeg har nettopp fått det og synes konesptet er bra. Ikke like kleint som sukker,match.com etc. der man må legge ut en offentlig avhandling om seg selv til alle og enhver. Men på tinder kun til de som liker hverandre og ser et potensiale for forhold, da er terskelen for å opprette profil lav. Anonymous poster hash: fff61...696 Har blitt sex 4 ganger. Men ingen kjæreste enda. De fleste gidder ikke å svare en gang mann 24. Anonymous poster hash: 5815f...294
Miklo Velka Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Etter nesten to år på Tinder så hadde jeg fått 6-7 matcher. Skrevet til alle, men aldri fått svar. Var på ferie i Sør-Amerika, og fikk 8 matcher på 5 minutter. Dessverre så jeg ikke det før jeg kom hjem, så fikk aldri muligheten til å treffe noen av de. Er det mulig å tolke dette på noen annen måte enn at jeg er uinteressant for europeiske jenter?
Okapi Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Møtt et par stykker, hatt sex med en av dem. Stort sett blir det bare småprat som etterhvert dør ut. Er ekstremt lite flink til å ta samtalen videre, så har det med å bli ganske overfladisk.
Electron Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Etter nesten to år på Tinder så hadde jeg fått 6-7 matcher. Skrevet til alle, men aldri fått svar. Var på ferie i Sør-Amerika, og fikk 8 matcher på 5 minutter. Dessverre så jeg ikke det før jeg kom hjem, så fikk aldri muligheten til å treffe noen av de. Er det mulig å tolke dette på noen annen måte enn at jeg er uinteressant for europeiske jenter? Har det på samme måte selv. Fikk faktisk en match i går(noe som er sjeldent for meg), men så slettet motparten matchen med engang jeg spurte hva hun likte å gjøre på fritiden. Tinder er herlig dere 1
Silfen Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Tinder funker gull. Hatt det litt over en mnd og det er overraskende hvor enkelt det er å treffe folk der kontra andre steder. 2
Electron Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Tinder funker gull. Hatt det litt over en mnd og det er overraskende hvor enkelt det er å treffe folk der kontra andre steder. Du er jente... misunnelig...
Silfen Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Du er jente... misunnelig... Attpåtil feit og lite fin jente. *peker nese* Nei, det var slemt. Fy meg,
Electron Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Attpåtil feit og lite fin jente. *peker nese* Nei, det var slemt. Fy meg, Nei! Jeg har sett deg! fjeset hvertfall. <--- unormal høy blond person med briller slår ikke bra an... Endret 24. mai 2015 av Electron 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Nei! Jeg har sett deg! fjeset hvertfall. <--- unormal høy blond person med briller slår ikke bra an... Da blir dette her resultatet: jeg liker både blonde og høye folk.. og briller er bare sjarmerende det noen dukker opp skal du se! Men kanskje enklere å møte noen gjennom jobb eller venner slik at man får igang en prat og vist sine beste sider med en gang. Jeg er en sånn jente som normalt blir kalt tiltrekkende, og mange har sagt jeg er sensuell (hva nå enn folk legger i det?). Men jeg er ikke tiltrukket av glatte, skinnende, muskuløse italinere, for å si det sånn. Intelligens og humor er det viktigste for meg, så utseende kommer langt ned på lista Anonymous poster hash: 1306b...97d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #17 Skrevet 15. mai 2015 Akkurat nå har jeg 36 matcher.. Skriver med fælt få av. Møtt to stk. Han første gikk etter 30 min, da var vi enige om at vi ikke hadde noen kjemi. Han andre så jeg film med og endte opp i senga med Vi har møtt hverandre (hatt sex) og snakka sammen etter det, men vi kommer liksom ingen vei. Han er elendig på å ta initiativ! Ikke at jeg er så mye bedre, men jeg er den som tar initiativ hele tiden, det blir jeg litt lei av.Anonymous poster hash: 21b44...4bd
Okapi Skrevet 15. mai 2015 #18 Skrevet 15. mai 2015 Tinder funker gull. Hatt det litt over en mnd og det er overraskende hvor enkelt det er å treffe folk der kontra andre steder. Da er du flinkere enn resten av oss.
Silfen Skrevet 15. mai 2015 #19 Skrevet 15. mai 2015 Da er du flinkere enn resten av oss. Det er visstnok smilet. Er iallfall en gjenganger. Så smil.
annebanane Skrevet 15. mai 2015 #20 Skrevet 15. mai 2015 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå