Gå til innhold

Forsikring og briller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forsikringen vil ha prisbekreftelse på hvor mye en tilsvarende vil koste meg idag etter at min ble ødelagt. Når jeg har fått det, og saken ordner seg, vil dem betale selv til butikken eller får jeg pengene på kontoen? OG det er egenandel på 2000kr og brillene er over 6000kr... Noen vært borti dette før?



Anonymous poster hash: 42931...4c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er brillen forsikret?

Innboforsikring, reiseforsikring eller forsikring gjennom butikk den ødelagte brillen ble kjøpt hos?

Anonymous poster hash: b87df...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det kan være billigere å betale det du har ødelagt selv, enn å risikerer bonustap og høyere forsikringspremie fremover.



Anonymous poster hash: 36fe3...4ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det kan være billigere å betale det du har ødelagt selv, enn å risikerer bonustap og høyere forsikringspremie fremover.

Anonymous poster hash: 36fe3...4ed

Den skjønte jeg ikke? :

Anonymous poster hash: 42931...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om bonustap ifb med innboforsikring, men for bilforsikring er det slik at for hvert år du ikke benytter forsikringen får du bonus/rabatt og forsikringen blir billigere. Dersom du må benytte deg av forsikringen vil du miste bonus/rabatt og forsikringspremien blir høyere. I mange tilfeller blir det dyrere (hvis du regner noen år frem i tid) å benytte seg av forsikringen pga bonustapet.



Anonymous poster hash: 861a6...783
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt om bonustap ifb med innboforsikring, men for bilforsikring er det slik at for hvert år du ikke benytter forsikringen får du bonus/rabatt og forsikringen blir billigere. Dersom du må benytte deg av forsikringen vil du miste bonus/rabatt og forsikringspremien blir høyere. I mange tilfeller blir det dyrere (hvis du regner noen år frem i tid) å benytte seg av forsikringen pga bonustapet.

Anonymous poster hash: 861a6...783

Gjelder det innbo og?

Anonymous poster hash: 42931...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev har jeg ikke hørt om dette ifb med innboforsikring.

Anonymous poster hash: 861a6...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...