Teardrop Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 (endret) Går det an å lage dronning maud dessert med en morsom god vri? Hva kan jeg erstatte portvinen med som er godt , jeg her ikke annen alkohol... Synes ikke det smaker så mye av den... Lager uten portivin.... Noe annet man kan ha i i steden? Endret 14. januar 2015 av Teardrop
hjertesukka Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Syns også at den må ha det lille ekstra for å være god. Så neste gang har jeg tenkt å ha i litt Cointreu. Eller en annen frisk likør.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 har ikke testet selv, men hva med kaffe? Anonymous poster hash: 8ee76...ec9
melatonin Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Jeg brukte en oppskrift uten portvin til nyttårsaften. Syntes den var kjempe god, men neste gang så skal jeg prøve en litt egen vri, ha hakka hasselnøtter sammen med sjokoladen i lagene, og det ene laget så skal jeg ha jordbær delt i tynne skiver, for å få mer tygge motstand.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Syltetøy?? Har du noensinne laget eller smakt denne desserten? Anonymous poster hash: 7fac4...c0a 1
Gjest Ennasus Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Syltetøy?? Har du noensinne laget eller smakt denne desserten? Anonymous poster hash: 7fac4...c0a Ja, tanta mi har laget den med syltetøy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå