Gå til innhold

Menn på kg gjennom tidene....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Dette er et kvinneforum så det skulle bare mangle om vi ikke skulle få lov til å syte litt her over menn. Men ikke kom å si at det blir laget like mange respektløse tråder om dere som det blir laget om oss. Noen menn her inne virkelig hater kvinner.

Veldig mange kvinner her inne hater pene kvinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Dette er et kvinneforum så det skulle bare mangle om vi ikke skulle få lov til å syte litt her over menn. Men ikke kom å si at det blir laget like mange respektløse tråder om dere som det blir laget om oss. Noen menn her inne virkelig hater kvinner.

Dere kan syte så mye dere vil. Men dere kan ikke bli sure når vi syter om kvinner.

Men jeg skal innrømme at noen går for langt når det gjelder sytinga. Men dette gjelder både menn og kvinner. Og skylde på kvinner fordi ting ikke går som man vil. Det er galt og det er noe jeg aldri ville gjort. Men jeg skal innrømme at dobbelmoralen og hykleriet noen kvinner viser her inne det kan jeg klage over. Men nå er jo også mange menn her inne dobbelmoralske og hykleriske.

Så vi er alle like ille.

Endret av Corto Maltese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange kvinner her inne hater pene kvinner ;)

Det kan godt være men det vel litt utenfor trådens tema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I takt med at feminismen har blitt sterkere og mer synlig de siste årene så har også hatet/bitterheten økt hos en del menn. Og det er vel da natulig at de oppsøker en arena for kvinner hvor de kan fortelle dere hvor teit og dumme dere er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I takt med at feminismen har blitt sterkere og mer synlig de siste årene så har også hatet/bitterheten økt hos en del menn. Og det er vel da natulig at de oppsøker en arena for kvinner hvor de kan fortelle dere hvor teit og dumme dere er.

Dette er vel strengt tatt positivt at Norge er et av verdens mest likestilte land? Mye av dette kan vi takke feminister for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel strengt tatt positivt at Norge er et av verdens mest likestilte land? Mye av dette kan vi takke feminister for.

Det er det

uansett problemet er ikke feminister. Problemet er feminaziene

Anonymous poster hash: 61741...e14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

Jeg har også merket dette. KG er ikke et sted jeg tar seriøst lenger.

Personlig har jeg aldri tat KG seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg aldri tat KG seriøst.

Jeg gjorde det i min spede ungdom her inne. Man lærer så lenge man lever. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel strengt tatt positivt at Norge er et av verdens mest likestilte land? Mye av dette kan vi takke feminister for.

Jeg klager ikke på feminismen hvis det var slik du tolket det. Jeg bare sier at det er natulig at femisist-motstandere (sinte menn) blir mer høylytt når feminismen blir sterkere. Og det merkes ekstra godt de plassene de kan være anonym.

Endret av Sphaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så mye piss her i 2004/2005 at det var helt uholdbart, med en udugelig ledelse og psyke brukere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så mye piss her i 2004/2005 at det var helt uholdbart, med en udugelig ledelse og psyke brukere.

Ha ha ha, kan jeg tenke meg.

Konklusjon: KG er et galehjem/gjøkeredet med urimelige bitches, psykisk ustabile og bitre menn med en bitterpikk - så la oss, heller være snille med hverandre og skape litt soldaritet!!

Anonymous poster hash: 8c65c...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av... Tadaaaaa! Kvinner!

Ja, du har sikkert alle fakta på bordet....

Jeg ante ikke at du var administrator på KG?

Anonymous poster hash: 94bab...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden mine første opptreden her i 2007 har jeg sett mange karer, karer med mange forskjellige motiv. Liker vel ikke å innrømme det, men jeg er enig med deg, ihvertfall i din påstand om at det generelle motivet har endret seg. Nå ser jeg mest de du nevner samt upulte smågutter som desperat forsøker å sjarmere kvinnene her inne ved å skryte av hvem som har størst... prosessor på kompjuter`n sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg har vært flittig bruker på kg siden 2008 og noe som slår meg er hvordan mennene her inne har endret totalt motiv. Gradvis har gode kjernen av hyggelige, reflekterte og morsomme menn blitt erstattet av sure, ufine menn som stort sett ønsker å sette kvinner på plass....Ikke missforstå. det er fortsatt en del hyggelige menn her som jeg setter pris på, men det er påfallende hvor mye mindre dominante de er i dag. Er dette de samme mennene som etterhvert har opparbeidet seg negative assosiasjoner med kvinner, eller er det rett og slett sånn at de har blitt jagd vekk av sine motstykker?

Anonymous poster hash: 16a71...583

Pass på dere selv før dere klager på menn. Dere er ikke akkurat evig glade, hyggelige og perfekte dere heller. Men det vil dere ikke innrømme :fnise: Alltid godt å klage på menn ikke sant?

Hvorfor bry dere dere om hvordan mannfolka her inne er da? Ser dere etter noen å date eller? :laugh:

Gå på byen å finn de!

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Det er først og fremst disse anti feminist trådene som har økt i enorm grad.

Dette er pga. MRAs de har alltid eksistert, men etter MRSs ble en ting har det blitt stuerent å være kvinne hater.

Trådene følger samme opplegg hver gang.

1. Noen finner en blogg hvor en dame(eller mann som troller) sier noe som gutter bør drepes og jenter spise liket så de blir sterke som menn.

2 dette brukes som eksempel på hvorfor alle kvinner hater menn og de bør bli voldatt litt så de lærer å oppføre seg.

Alle tråder er slike, bare variasjoner på et tema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Det er først og fremst disse anti feminist trådene som har økt i enorm grad.

Dette er pga. MRAs de har alltid eksistert, men etter MRSs ble en ting har det blitt stuerent å være kvinne hater.

Trådene følger samme opplegg hver gang.

1. Noen finner en blogg hvor en dame(eller mann som troller) sier noe som gutter bør drepes og jenter spise liket så de blir sterke som menn.

2 dette brukes som eksempel på hvorfor alle kvinner hater menn og de bør bli voldatt litt så de lærer å oppføre seg.

Alle tråder er slike, bare variasjoner på et tema.

Hva er MRA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hva er MRA?

Mens rights activist. Funnet opp av bittre menn som er lei seg de ikke får sex/kan denge kona/tjener mindre enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det er først og fremst disse anti feminist trådene som har økt i enorm grad.

Dette er pga. MRAs de har alltid eksistert, men etter MRSs ble en ting har det blitt stuerent å være kvinne hater.

Trådene følger samme opplegg hver gang.

1. Noen finner en blogg hvor en dame(eller mann som troller) sier noe som gutter bør drepes og jenter spise liket så de blir sterke som menn.

2 dette brukes som eksempel på hvorfor alle kvinner hater menn og de bør bli voldatt litt så de lærer å oppføre seg.

Alle tråder er slike, bare variasjoner på et tema.

Jeg har hørt ei si at alle menn burde blitt voldtatt som straff for alle kvinnene som blir voldtatt av menn, hun var feminist, og det var vondt å høre det siden jeg har opplevd voldtekt. Jeg elsker kvinner, men jeg kan ikke fordra de som er jævlige mot menn eller andre kvinner, de som bare klager på menn, de som vil ha MER makt enn menn og de ekstreme feministene som bare vil lage kvalme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...