Gå til innhold

Menn på kg gjennom tidene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært flittig bruker på kg siden 2008 og noe som slår meg er hvordan mennene her inne har endret totalt motiv. Gradvis har gode kjernen av hyggelige, reflekterte og morsomme menn blitt erstattet av sure, ufine menn som stort sett ønsker å sette kvinner på plass....Ikke missforstå. det er fortsatt en del hyggelige menn her som jeg setter pris på, men det er påfallende hvor mye mindre dominante de er i dag. Er dette de samme mennene som etterhvert har opparbeidet seg negative assosiasjoner med kvinner, eller er det rett og slett sånn at de har blitt jagd vekk av sine motstykker?

Anonymous poster hash: 16a71...583
  • Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også lagt merke til (har vært til og fra her siden 2005).

Det er trist.

Anonymous poster hash: ff330...e27
  • Liker 4
Skrevet

De beste er blitt mobbet ut - direkte eller indirekte.

Anonymous poster hash: 94bab...a9f

• Liker 2
Skrevet

De har sikkert funnet noe bedre å bruke tiden sin på. I likhet med mange gode kvinnelige brukere jeg savner!

Skrevet

Dette har ikke jeg lagt merke til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har så absolutt lagt merke til fenomenet som trådstarter beskriver. Det gjelder ikke over hele fjøla, men det er noen menn som tydeligvis ikke er her for å skaffe seg venner.

Menn på Kvinneguiden får veldig mye oppmerksomhet, enten de er her for å provosere, flørte eller bare henger her. Sånn sett er det takknemlig å være mann her, for de blir sett så til de grader. Bare i kraft av å være menn. Jeg tror det er viktig å ignorere surpompene og ikke la seg provosere. Det er jo reaksjoner de er ute etter.

Skrevet

dette.

Husker jo de mennene som forsvarte jenter i puppetråden (altså mot nedsettende hets, ikke de som tryglet om pupper og slang med "hold kjeft dere som er sjalu". Det var VONDT hvordan de ble møtt av både menn og kvinner her inne

Anonymous poster hash: 96849...ce5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har så absolutt lagt merke til fenomenet som trådstarter beskriver. Det gjelder ikke over hele fjøla, men det er noen menn som tydeligvis ikke er her for å skaffe seg venner.

Menn på Kvinneguiden får veldig mye oppmerksomhet, enten de er her for å provosere, flørte eller bare henger her. Sånn sett er det takknemlig å være mann her, for de blir sett så til de grader. Bare i kraft av å være menn. Jeg tror det er viktig å ignorere surpompene og ikke la seg provosere. Det er jo reaksjoner de er ute etter.

Jeg kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i dette. Men så er jeg ikke her for å bli lagt merke til heller.

Forresten mener jeg å ha sett en dreining mot mer hets og steilere holdninger på KG generelt, og ikke bare blant menn, selv om det utvilsomt er noen svært aktive menn som skiller seg ut. De verste kvinnelige brukerne er som regel AB.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok de samme typene som vanker her, men noen blir jo til slutt for gamle. Jeg tror ikke at det er noen verre menn her enn før, men at de har større trang for å uttrykke det de er sinte for politisk eller på annet vis. Det kommer de sikkert over.

Anonymous poster hash: 26b0e...898
Gjest Salvesen
Skrevet

:rolleyes:

Det er så attenhundredeogsøttini å insinuere at et flertall av menn som henger på quindeguiden ikke skal kunne føle seg velkomne.

• Liker 2
Skrevet

Det er mange bitre menn her. Det oppstår antifeministiske tråder daglig. Vi skal ikke jobbe, ikke tjene penger og vi skal poppe ut unger med menn vi ikke liker. ALLE kvinner er også i følge dem bare ute etter alfahanner som tjener fett. (De mindre maskuline må jo også få barn må vite) Vi burde bare overse disse og IKKE svare. Ikke noe gøy å lage tåpelige tråder ingen svarer på. Da slutter bitterpikkene nok!

• Liker 9
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Det er mange bitre menn her. Det oppstår antifeministiske tråder daglig. Vi skal ikke jobbe, ikke tjene penger og vi skal poppe ut unger med menn vi ikke liker. ALLE kvinner er også i følge dem bare ute etter alfahanner som tjener fett. (De mindre maskuline må jo også få barn må vite) Vi burde bare overse disse og IKKE svare. Ikke noe gøy å lage tåpelige tråder ingen svarer på. Da slutter bitterpikkene nok!

Og det er mange bittre kvinner her. Som ikke gjør annet en å klage over hvor ille menn er.

Dagelig kommer det opp tråder menn er svin osv.

Ikke oppfører deg som at dere kvinner er noe bedre en oss menn. Det er dere ikke

men nå vil jeg vel bli anklaget for å være bitter. Siden alt som skal til på KG for å bli kalt bitter er å si noe som ikke er positivt om kvinner,

• Liker 2
Skrevet

Jeg har definitivt lagt merke til det samme. I "gamle dager" var det store flertallet av de aktive mennene her gode tilskudd i diskusjoner. Nå er et påfallende flertall irriterende, sutrende, ureflekterte guttebarn som forsurer miljøet her mer enn de beriker det.

Anonymous poster hash: ff706...818
  • Liker 8
Skrevet

Det skal sies at det samme i noen grad gjelder kvinnene. De var også hyggeligere før enn de er i dag.

• Liker 1
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Jeg har definitivt lagt merke til det samme. I "gamle dager" var det store flertallet av de aktive mennene her gode tilskudd i diskusjoner. Nå er et påfallende flertall irriterende, sutrende, ureflekterte guttebarn som forsurer miljøet her mer enn de beriker det.

Du mener suttre som du suttrer ?

jada det er nok av menn som suttrer. Men det er et langt større andel kvinner her inne som suttrer.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har vært flittig bruker på kg siden 2008 og noe som slår meg er hvordan mennene her inne har endret totalt motiv. Gradvis har gode kjernen av hyggelige, reflekterte og morsomme menn blitt erstattet av sure, ufine menn som stort sett ønsker å sette kvinner på plass....Ikke missforstå. det er fortsatt en del hyggelige menn her som jeg setter pris på, men det er påfallende hvor mye mindre dominante de er i dag. Er dette de samme mennene som etterhvert har opparbeidet seg negative assosiasjoner med kvinner, eller er det rett og slett sånn at de har blitt jagd vekk av sine motstykker?

Anonymous poster hash: 16a71...583

Første gangen jeg leste et hjertesukk som dette var da jeg logget meg på KG første gangen, i 2008 eller 2009... "Alt var bedre før" :roll:

• Liker 1
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet (endret)

Men for å bare si det. Jeg har vært på KG av og på siden 2003. Og jeg skal innrømme at det nok litt bedre før.

Kanskje jeg begynner å bli for gammel for KG.

Endret av Corto Maltese
Gjest brutal_mann
Skrevet

Av... Tadaaaaa! Kvinner!

Skrevet

Og det er mange bittre kvinner her. Som ikke gjør annet en å klage over hvor ille menn er.

Dagelig kommer det opp tråder menn er svin osv.

Ikke oppfører deg som at dere kvinner er noe bedre en oss menn. Det er dere ikke

men nå vil jeg vel bli anklaget for å være bitter. Siden alt som skal til på KG for å bli kalt bitter er å si noe som ikke er positivt om kvinner,

Dette er et kvinneforum så det skulle bare mangle om vi ikke skulle få lov til å syte litt her over menn. Men ikke kom å si at det blir laget like mange respektløse tråder om dere som det blir laget om oss. Noen menn her inne virkelig hater kvinner.

• Liker 6
Skrevet

Det er en ganske enkel forklaring på dette.

Når det lille gode man bidrar med her inne blir tolket som tull og tøys(trolling) eller hat fra feminister i de senere årene gidder vi rett og slett ikke være så aktive her inne lenger.

Hilsen en gammel mannlig bruker.

Anonymous poster hash: cbd8b...f40
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...