Gå til innhold

Milla - hva skjedde egentlig..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun sa at hennes venner på KG hadde adressen og passordet til siden. Der hadde hun også lagt ut bilder om det fantastiske bryluppet. Men det var bare det at ingen på KG kunne bekrefte at de noen gang hadde sett denne websiden.

Anonymous poster hash: ae46c...164

Haha, det stemmer! Og når folk spurte om noen kunne verifisere, så var mantraet at "folk ville ikke stå frem for da ville det bli så mye mas på dem"

Anonymous poster hash: ada30...ee1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for svar til moderering. Har man spørsmål eller kommentarer skal dette tas på pm til moderator eller ris og ros.

Yvonne (mod)

Skrevet

OT, men hva var det fotballfruen tabbet seg ut på?

1. Hun redigerte bilder av seg selv. Hun la ut bilder på siden som f.eks. Bilde4_redigert.jpg . Ved å redigere på linken kunne man hente frem Bilde4.jpg som viste den uredigerte versjonen hvor lårene var tykkere og puppene mindre.

2. Mannen skrev innlegg og utgav seg får å være både lege og advokat. Ved å gå inn på kildekoden til siden kunne man se at innleggene kom fra samme kilde som Fotballfrue.

• Liker 1
Skrevet

Milla fantes og både hun og Fotballfrue skaper et falskt bilde av seg selv som er bedre enn virkeligheten. Begge brukte/bruker svært mye tid på nettet. Begge har kostbare vaner. Begge har masse synspunkter om kosmetikk, klær o.s.v. Begge er vesentlige aktører på hvert sitt sosiale medie. Ja det en en forskjell i at den ene har firma og driver kommersielt mens den andre (trolig) ikke gjorde det.

Morsomt at du skriver at Milla ikke hadde en blogg. Milla opererte før bloggene kom. Men hun utga seg for å være en webdesigner med egen webside med passord hvor hun la ut bilder om seg selv. Så hun var tidlig ute selv om hun ikke kalte det en blogg. Hun sa at hennes venner på KG hadde adressen og passordet til siden. Der hadde hun også lagt ut bilder om det fantastiske bryluppet. Men det var bare det at ingen på KG kunne bekrefte at de noen gang hadde sett denne websiden.

De første bloggene kom da rundt 2000. Jeg hadde min første blogg i 2002.

• Liker 1
Skrevet

1. Hun redigerte bilder av seg selv. Hun la ut bilder på siden som f.eks. Bilde4_redigert.jpg . Ved å redigere på linken kunne man hente frem Bilde4.jpg som viste den uredigerte versjonen hvor lårene var tykkere og puppene mindre.

2. Mannen skrev innlegg og utgav seg får å være både lege og advokat. Ved å gå inn på kildekoden til siden kunne man se at innleggene kom fra samme kilde som Fotballfrue.

Nei, det var snakk om et banner, som ble bestilt til en datter.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, samt svar til dette. Igjen, dette er ikke stedet å klage på moderering.

Yvonne (mod)

Skrevet

De første bloggene kom da rundt 2000. Jeg hadde min første blogg i 2002.

Ok, da var du tidlig ute. Milla var i hvert fall tidlig ute og fikk mye mer respekt den gang fordi hun hadde noe så avansert som en egen webside med bilder av seg selv enn hun ville fått i dag.

Skrevet

Ok, da var du tidlig ute. Milla var i hvert fall tidlig ute og fikk mye mer respekt den gang fordi hun hadde noe så avansert som en egen webside med bilder av seg selv enn hun ville fått i dag.

Ja, det fantes noen små norske bloggsamfunn som startet rundt 2002. Jeg er veldig klar over at vi var tidlig ute, men jeg oppsøkte heller ikke aktivt andre blogger utenfor nettverket. :) Jeg hadde ikke nettside utenom bloggen, men noen venner hadde. Nett var ganske nytt for mange av oss på denne tida, så vi prøvde oss frem :)

Skrevet (endret)

Jeg var veldig aktiv bruker her i Millatiden (har nå ny profil som jeg bare bruker til lesing av orumet, omtrent), og kan bekrefte at dette var stort på den tiden - dagboken hadde flere titalls tusen visninger og engasjerte brukerne av forumet så det suste.

Jeg ser at Antoinette står fram i denne tråden som "en av personene" bak Milla. Mulig det var flere, men det må være personen bak Antoinette som førte det hele i pennen, da det er en identisk og karakteristisk skrivestil (bl.a. med manglede komma mellom leddsetninger) i begge profiler. ;)

Endret av St.Bridget
  • Liker 3
Skrevet

Jeg og mine venninner hadde også blogger,bare at det ikke ble kalt blogg. Vi hadde gjerne hjemmesider med dagbøker. Fantes også egne sider hvor man kunne ha offentlige dagbøker. Fungerte i grunn som blogger gjør idag. Mener også å huske at jeg opprette min første blogger-profil rundt 2000.

Den største forskjellen fra da til nå er vel anonymiteten. Var jo bare gærninger og idioter som brukte sine virkelige navn på den tiden.

Anonymous poster hash: b14c5...5d8

Skrevet

Virkelig? På den tiden gikk jeg på barneskolen, og vi hadde våre "egne" piczosider.

Jeg var veldig aktiv bruker her i Millatiden (har nå ny profil som jeg bare bruker til lesing av orumet, omtrent), og kan bekrefte at dette var stort på den tiden - dagboken hadde flere titalls tusen visninger og engasjerte brukerne av forumet så det suste.

Jeg ser at Antoinette står fram i denne tråden som "en av personene" bak Milla. Mulig det var flere, men det må være personen bak Antoinette som førte det hele i pennen, da det er en identisk og karakteristisk skrivestil (bl.a. med manglede komma mellom leddsetninger) i begge profiler. ;)

Det kan godt hende at Antoinette var alene om å være "Milla," men det er da fullt mulig å lære seg en annen skrivestil enn den en egentlig har.

Anonymous poster hash: a89b0...147

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet (endret)

Virkelig? På den tiden gikk jeg på barneskolen, og vi hadde våre "egne" piczosider. 

Det kan godt hende at Antoinette var alene om å være "Milla," men det er da fullt mulig å lære seg en annen skrivestil enn den en egentlig har.

Anonymous poster hash: a89b0...147

svarte i helt feil tråd. 

Endret av Evans
Skrevet

Jeg var aldri her da - og hørte ikke om Milla før jeg leste en artikkel om henne her om dagen.

Var det slik at brukeren Milla var et veldig populært medlem, eller var det sånn at hun var bare så vanvittig aktiv - og dermed syntes for alle hele tiden - at de fleste fulgte med på henne?

Hva var det med Milla den gang som gjorde henne interessant for de aller fleste?

Anonymous poster hash: d8717...56f
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 1.10.2015 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Jeg var aldri her da - og hørte ikke om Milla før jeg leste en artikkel om henne her om dagen.

Var det slik at brukeren Milla var et veldig populært medlem, eller var det sånn at hun var bare så vanvittig aktiv - og dermed syntes for alle hele tiden - at de fleste fulgte med på henne?

Hva var det med Milla den gang som gjorde henne interessant for de aller fleste?

Anonymous poster hash: d8717...56f

Det sto mye positivt om henne i den artikkelen. Hun virker som en hyggelig dame :) 

Anonymkode: c6489...973

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det sto mye positivt om henne i den artikkelen. Hun virker som en hyggelig dame :) 

Anonymkode: c6489...973

Tja, ikke hvis du var uheldig. Husker et innlegg hvor en spurte om et eller annet angående kvinnelig seksualitet. I min øyne kunne det godt være en ung dame som spurte. Men Milla var overbevist om at det var en gammel mann som satte med tørkerull og onanerte foran pc'en. Tråden ble fullstendig avsporet av dette. Det ble en diskusjon om dette vare en gammel gris eller ikke og om det var greit å møte nye brukere på den måten. TS fikk vel aldri svar på sitt spørsmål. Akkurat dette kan du jo oppleve i dag også. Hvis et av de tidlige innleggene avsporer eller legger vekt noe helt annet en TS ønsker eller henger seg opp i en uheldig formulering så kan hele tråden være tapt.

Anonymkode: 0a96d...ed3

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har dere link til noen av Millas tråder her på KG? :) 

Anonymkode: 8941d...e13

AnonymBruker
Skrevet

@Milla

Anonymkode: ff0c1...2d6

AnonymBruker
Skrevet
On 1/15/2015 at 11:10 AM, Rights said:

Litt OT men: Henger på flere forumer innen forskjellige sjangre, og det dukker en og annen gang opp noen veldig originale profiler, som egentlig er så bra lagd at det ikke er godt å vite om de faktisk er troll/fiktive, eller om de er ekte/er veldig originale. Men uansett så er det mye morsom underholdning! Jeg synes en del av dem er geniale til og med, for de besitter en ENORM kunnskap innen temaet, og de vet å prate for seg.

En god en er: http://www.head-fi.org/u/4933/Patrick82 - Tviler på at noen gidder å sette seg inn i denne, men det er en kar som dissekerer kabler til flere hundre tusen kroner for å gjøre dem 'bedre', har MYE kunnskap, er glad i Hello Kitty og lager noen veldig, veldig rare youtube videoer. Han har aldri blitt "avslørt" og det er mulig han bare er veldig original for alt "vi" vet.

- Fra KG husker jeg en Karl Heinz også, som mange "bet på".

Karl Heinz var vel fra VGD?  https://vgd.no/profile/karlheinz/   Husker fortsatt innlegget hans om "finsk doggy" 

I likhet med deg så digger jeg brukerne man ikke vet om troller eller bare er svært originale.  

Anonymkode: 421de...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har dere link til noen av Millas tråder her på KG? :) 

Anonymkode: 8941d...e13

Søk på «Egyptisk bomull» eller «Oscar» (hunden) så kommer det sikkert opp noe 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger en tråd som heter «::Minnie om nett-etikette::», som ble startet av henne, og en annen «Minnie Emmerdale svarer..» som inneholder flere innlegg. Det er nok tekst til å gjøre seg opp en mening vedrørende skrivemåten hennes. 
Ellers trodde jeg at mye ble slettet da hun ble avslørt.

Jeg var ung da jeg fulgte dagboken hennes her inne (under en annen bruker), og var hellig overbevist om at det var en venninne av meg som stod bak den 😂 (De skrev på samme måten, og det synes jeg fortsatt. Venninnen min var 19-20.)

Anonymkode: 36c76...36b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...