Gå til innhold

Enda en trussel :(

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Den danske avisen viser til et innlegg fra en bruker som skriver at han «snart vil bringe gode nyheter fra Danmark og Norge». Han skriver videre at han tror på «invasjoner» av de to landene."

Det er fra vg. Hva menes med invasjoner??

Anonymous poster hash: a9d09...438

Skrevet

Ikke vær bekymret, trusselen er den samme som den alltid har vært, et innlegg fra eller til på en nettside endrer ingenting. Lev som normalt, det er det beste du kan gjøre.

Anonymous poster hash: b59f0...0f3
  • Liker 1
Skrevet

det mest skremmende er nok at veldig mange kvinnelige nordmenn gladelig hadde konvertet for å slippe disse truslene. Det er langt mer bekymringsverdig

Anonymous poster hash: 87173...0d7
Skrevet

det mest skremmende er nok at veldig mange kvinnelige nordmenn gladelig hadde konvertet for å slippe disse truslene. Det er langt mer bekymringsverdig

Hva baserer du det på?

Skrevet

Plutselig ble jeg vedig usikker på fremtiden i Norge. Sånne trusler er skremmende og jeg kommer overhodet ikke til å gi opp min frihet eller mine rettigheter. Pluss at jeg vil at mine barn og fremdtidige barnebarn (forhåpentligvis) skal ha samme "glede" av samme frihet og rettigheter som meg, min samboer, mine foreldre, deres foreldre osv. Man får krysse fingrene for at de ikke gjør alvor av truslene. Det siste jeg vil oppleve er en mulig verdenskrig.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Kjære vene, hørte varslingen fra sivilforsvaret uten å vite at det var en øvelse og brøt ut i full panikk. Har virkelig blitt ødelagt av disse truslene, det er ydmykende!

Anonymous poster hash: a9d09...438

• Liker 2
Skrevet

TS her. Kjære vene, hørte varslingen fra sivilforsvaret uten å vite at det var en øvelse og brøt ut i full panikk. Har virkelig blitt ødelagt av disse truslene, det er ydmykende!

Jeg hørte varslingen jeg og, men tenkte ikke særlig mye over det.

Tenk forresten på dem som i visse andre land til daglig hører slike varslinger, det blir en del av deres livsstil og noe man nesten bare må forholde seg til.

Men nei, det er ikke særlig ok å vite at noen hater landet ditt så sterkt at de vil ødelegge det.

Jeg synes faktisk man skal nekte innreise og ta fra statsborgerskapet for dem som nå er IS-krigere og som kommer med slike trusler.

Skrevet

:veslejenta:

Anonymous poster hash: 716d3...86d

Skrevet

Plutselig ble jeg vedig usikker på fremtiden i Norge. Sånne trusler er skremmende og jeg kommer overhodet ikke til å gi opp min frihet eller mine rettigheter. Pluss at jeg vil at mine barn og fremdtidige barnebarn (forhåpentligvis) skal ha samme "glede" av samme frihet og rettigheter som meg, min samboer, mine foreldre, deres foreldre osv. Man får krysse fingrene for at de ikke gjør alvor av truslene. Det siste jeg vil oppleve er en mulig verdenskrig.

Jeg tror neppe du trenger å frykte Al-Qaida eller IS i forbindelse med en tredje verdenskrig. Da bør du være langt mer bekymret over det tøvet Putin driver med.....

Anonymous poster hash: 93691...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...