Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken jobb har du? Hva er det beste med jobben din? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som butikkmedarbeider i klesbutikk.

Det beste med jobben er å få utbetalt lønn, selv om jeg skulle ønske det var bedre betalt.

Anonymous poster hash: a3d9f...6f0

Gjest UngMann1986
Skrevet

Jobber innen helse.

Det beste med jobben er å hjelpe mennesker :) Og lønna som er til å leve av.

Skrevet

Jobber innen helse.

Det beste med jobben er å hjelpe mennesker :) Og lønna som er til å leve av.

Har du lyst å spesifisere litt mer hva du jobber med innenfor helse? :)
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Jeg jobber som trainee innenfor eiendom og eiendomsutvikling.

Elsker utfordringene og at hverdagen er spennende.

Lønnen er foreløpig ikke noe å utbasunere;p

Gjest UngMann1986
Skrevet

Har du lyst å spesifisere litt mer hva du jobber med innenfor helse? :)

Nei, ikke så lyst til å spesifisere det her :)

Høres spennende ut! Sikkert mange spennende utfordringer, og møter med forskjellige mennesker. Men jeg trodde dere hadde god lønn?

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Nei, ikke så lyst til å spesifisere det her :)

Høres spennende ut! Sikkert mange spennende utfordringer, og møter med forskjellige mennesker. Men jeg trodde dere hadde god lønn?

Som trainee er ikke lønnen så veldig veldig bra. Men man jobber jo som trainee for å få relevant erfaring, og det er mer verdt enn penger når man ikke er helt ferdig utdannet:)

Tjener det samme som trainee som jeg gjør i den jobben jeg har som assistent i kommunen. ( 1 helg pr mnd). Så da vet du omtrent timelønn;)

Skrevet

Høres veldig spennende ut :) er det vanskelig/lang utdanning?
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Høres veldig spennende ut :) er det vanskelig/lang utdanning?

Hei!