Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken jobb har du? Hva er det beste med jobben din? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som butikkmedarbeider i klesbutikk.

Det beste med jobben er å få utbetalt lønn, selv om jeg skulle ønske det var bedre betalt.

Anonymous poster hash: a3d9f...6f0

Gjest UngMann1986
Skrevet

Jobber innen helse.

Det beste med jobben er å hjelpe mennesker :) Og lønna som er til å leve av.

Skrevet

Jobber innen helse.

Det beste med jobben er å hjelpe mennesker :) Og lønna som er til å leve av.

Har du lyst å spesifisere litt mer hva du jobber med innenfor helse? :)
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Jeg jobber som trainee innenfor eiendom og eiendomsutvikling.

Elsker utfordringene og at hverdagen er spennende.

Lønnen er foreløpig ikke noe å utbasunere;p

Gjest UngMann1986
Skrevet

Har du lyst å spesifisere litt mer hva du jobber med innenfor helse? :)

Nei, ikke så lyst til å spesifisere det her :)

Høres spennende ut! Sikkert mange spennende utfordringer, og møter med forskjellige mennesker. Men jeg trodde dere hadde god lønn?

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Nei, ikke så lyst til å spesifisere det her :)

Høres spennende ut! Sikkert mange spennende utfordringer, og møter med forskjellige mennesker. Men jeg trodde dere hadde god lønn?

Som trainee er ikke lønnen så veldig veldig bra. Men man jobber jo som trainee for å få relevant erfaring, og det er mer verdt enn penger når man ikke er helt ferdig utdannet:)

Tjener det samme som trainee som jeg gjør i den jobben jeg har som assistent i kommunen. ( 1 helg pr mnd). Så da vet du omtrent timelønn;)

Skrevet

Høres veldig spennende ut :) er det vanskelig/lang utdanning?
Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Høres veldig spennende ut :) er det vanskelig/lang utdanning?

Hei!

Jeg har en bachelor i eiendomsmegling (venter på siste karakteren nå), og til sommeren fullfører jeg en bachelor innenfor økonomi og forretningsjuss. Så jeg har 4 år med eiendomsmegling og økonomi bak meg snart. :) Etter dette er fullført, må jeg jobbe minst 2 år med innenfor relevant sektor, og før jeg kan kalle meg eiendomsmegler.

Så veien har vært ganske lang, og noen ganger altfor hard! Jeg begynte noe sent med studiene, (var 24 da jeg begynte), men hadde da funnet noe jeg virkelig brant for, og som jeg VILLE bli, koste hva det koste ville:)

Er noe usikker om jeg ville tatt samme valgene i dag. Motivasjonen nå er at det er lys i enden av tunellen:)

• Liker 1
Gjest UngMann1986
Skrevet

Hei!

Jeg har en bachelor i eiendomsmegling (venter på siste karakteren nå), og til sommeren fullfører jeg en bachelor innenfor økonomi og forretningsjuss. Så jeg har 4 år med eiendomsmegling og økonomi bak meg snart. :) Etter dette er fullført, må jeg jobbe minst 2 år med innenfor relevant sektor, og før jeg kan kalle meg eiendomsmegler.

Så veien har vært ganske lang, og noen ganger altfor hard! Jeg begynte noe sent med studiene, (var 24 da jeg begynte), men hadde da funnet noe jeg virkelig brant for, og som jeg VILLE bli, koste hva det koste ville:)

Er noe usikker om jeg ville tatt samme valgene i dag. Motivasjonen nå er at det er lys i enden av tunellen:)

Det høres ut som du har havnet på rett hylle, da :) Gratulerer med nesten to bachelorgrader!

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Det høres ut som du har havnet på rett hylle, da :) Gratulerer med nesten to bachelorgrader!

Takk takk;) Det var veldig hyggelige og gode ord å få til morgenkaffen;)

Gjest UngMann1986
Skrevet

Takk takk;) Det var veldig hyggelige og gode ord å få til morgenkaffen;)

Det var veldig sen morgenkaffe, spør du meg! :P Dårlige tider i eiendomsbransjen?

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Det var veldig sen morgenkaffe, spør du meg! :P Dårlige tider i eiendomsbransjen?

The perk of beeing a trainee! Jobber bare 3 dager i uken, mens jeg fullfører studiene;) Så i dag har jeg "studiedag":) det betyr en sløv formiddag med nettaviser, kaffe og en lang frokost;)

Så er det fullt kjør og åpne bøker fra 12 tiden:)

Livet som B menneske:P

Skrevet

Jeg studerer, men jobber på kundeservice på pizzasjappe på kveldstid.

Elsker jobben min, noen kunder er herlige! Noen andre er rasshøl, men de overlever man. Jobben er flott fordi kollegaene mine er gode venner, og vi har gratis kaffe og personalmatordning. Jobben gir meg en mestringsfølelse, og jeg gleder meg alltid til å dra på jobb. (Som feks i dag hvor jeg har hatt en uke fri!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...