AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 De tre siste gangene jeg har blitt med gutter hjem fra byen (tre forskjellige) har vi ikke hatt sex. Vi har sovet i samme seng og spoonet, men ikke noe mer enn det. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg bor ganske langt unna byen så å sove over oss de som bor sentralt har vært så kjekt. Jeg hinter aldri om sex, og synes heller ikke jeg er spesielt flørtete. Det er de som tilbyr meg å bli med dem hjem, tar initiativ til kroppskontakt osv. men har aldri følt noe sexpress med disse tre, eller fått direkte spørsmål om det - noe jeg selvfølgelig er glad for. Alle disse tre er bekjente av meg fra før, og jeg har ikke vært spesielt gira på å ha sex med noen av dem, og derfor har jeg alltid vært obs på å ikke flørte med dem for å villede dem. Vil jo selvfølgelig ikke skuffe noen ved å spille på noe jeg ikke vil gi dem. Det jeg da lurer på er om jeg oppfattes som en skikkelig luremus? Som får dem til å ta med meg hjem, for så å ikke gi dem noe som helst? Jeg selv synes bare det er koslig å ligge å spoone, men skjønner jo at det kanskje ikke er guttens største ønske... Har forresten kontakt med dem enda, og det virker ikke som de er sint eller noe, men man vet jo aldri. Lite morsomt å ende opp med et luremusrykte... Anonymous poster hash: d4397...100
Timza Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Når du ikke sier ifra om intensjonen din, om at de fungerer som et motell for deg, så kan du nok oppfattes som ei luremus ja. 2
Gjest Salvesen Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Når en luremus skal ut og gå må hun se seg for og passe på. Det er mange menn som ønsker at få en deilig liten musestek til nattemat Kanskje blir det meg, kanskje blir det deg, kanskje blir det "nei, nei, nei" 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 De tre siste gangene jeg har blitt med gutter hjem fra byen (tre forskjellige) har vi ikke hatt sex. Vi har sovet i samme seng og spoonet, men ikke noe mer enn det. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg bor ganske langt unna byen så å sove over oss de som bor sentralt har vært så kjekt. Jeg hinter aldri om sex, og synes heller ikke jeg er spesielt flørtete. Det er de som tilbyr meg å bli med dem hjem, tar initiativ til kroppskontakt osv. men har aldri følt noe sexpress med disse tre, eller fått direkte spørsmål om det - noe jeg selvfølgelig er glad for. Alle disse tre er bekjente av meg fra før, og jeg har ikke vært spesielt gira på å ha sex med noen av dem, og derfor har jeg alltid vært obs på å ikke flørte med dem for å villede dem. Vil jo selvfølgelig ikke skuffe noen ved å spille på noe jeg ikke vil gi dem. Det jeg da lurer på er om jeg oppfattes som en skikkelig luremus? Som får dem til å ta med meg hjem, for så å ikke gi dem noe som helst? Jeg selv synes bare det er koslig å ligge å spoone, men skjønner jo at det kanskje ikke er guttens største ønske... Har forresten kontakt med dem enda, og det virker ikke som de er sint eller noe, men man vet jo aldri. Lite morsomt å ende opp med et luremusrykte... Anonymous poster hash: d4397...100 Noen av dem vil nok kunne se på deg som dette og bli litt fornærmet innvendig, men samtidig skal du ikke føle deg forpliktet til å ha sex med noen dersom alt du ønsker akkurat da er å sove sammen. Anonymous poster hash: 7c862...83a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 skjønte den ikke :O Anonymous poster hash: 2366d...f14 2
Gjest daisydaisy Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Synes egentlig ikke at du framstår som ei luremus. Hadde du gitt inntrykk for at du var interessert i sex, for å så avstå fra det derimot...
j23 Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Men sier du noe om at det ikke kommer til å bli sex? Hinter gutta om sex eller at noe skal skje når dere legger dere? (Eller allerede ute på byen (selv om du ikke er flørtete)?)
Gjest Fenrir Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 De tre siste gangene jeg har blitt med gutter hjem fra byen (tre forskjellige) har vi ikke hatt sex. Vi har sovet i samme seng og spoonet, men ikke noe mer enn det. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg bor ganske langt unna byen så å sove over oss de som bor sentralt har vært så kjekt. Jeg hinter aldri om sex, og synes heller ikke jeg er spesielt flørtete. Det er de som tilbyr meg å bli med dem hjem, tar initiativ til kroppskontakt osv. men har aldri følt noe sexpress med disse tre, eller fått direkte spørsmål om det - noe jeg selvfølgelig er glad for. Alle disse tre er bekjente av meg fra før, og jeg har ikke vært spesielt gira på å ha sex med noen av dem, og derfor har jeg alltid vært obs på å ikke flørte med dem for å villede dem. Vil jo selvfølgelig ikke skuffe noen ved å spille på noe jeg ikke vil gi dem. Det jeg da lurer på er om jeg oppfattes som en skikkelig luremus? Som får dem til å ta med meg hjem, for så å ikke gi dem noe som helst? Jeg selv synes bare det er koslig å ligge å spoone, men skjønner jo at det kanskje ikke er guttens største ønske... Har forresten kontakt med dem enda, og det virker ikke som de er sint eller noe, men man vet jo aldri. Lite morsomt å ende opp med et luremusrykte... Anonymous poster hash: d4397...100 Litt kanskje? 1
Compaq Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Ville ikke kalt deg luremus, men heretter foreslår jeg at du gjør de oppmerksomme på intensjonen din om en liten overnatting og kun det
Br1s3n Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Det er vel bare å kjenne etter. Jeg hadde en luremus da jeg var liten. Den var like stor som en mus, like grå som en mus, løp som en mus og hørtes ut som en mus, men den var av plast og derfor kald å ta på og måtte trekkes opp. 1
Gjest oleoh Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Hvorfor skal de bli sure for det da? Det er ingen som tror de har rett på å pule bare fordi de tar deg med hjem fra byen. Ingen tvinger noen til noe. Men ja, det er vel sikkert det de hadde lyst til kanskje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå