AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Ja jeg er en kvinne på 24. Er det usunt å være jomfru så lenge? Savner det å ha noen jeg kunne kost med...men jeg er ikke den som kan gjøre det med hvem som helst. Er litt sjenert og.. Gjør ikke saken bedre at jeg liker en venn spesielt godt. Jeg prøver noen få ganger dildoen. Det kan gjøre ganske vondt om jeg venter lenge mellom hver gang. Ellers gjør jeg det opp til nesten 10 ganger daglig..Anonymous poster hash: 8a19b...5bb
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Usunt nei? Hele styret rundt jomfrudommen er ganske overvurdert, man "mister" ingenting etter man har hatt sex, og man føler seg heller ikke noe særlig annerledes etter å hatt sex for første gang. Man tenker som regel: "oh, that's it?" I mellomtiden, kos deg med deg selv og prøv ut dildoer osv. om du er nysgjerrig! Ikke stress med det :-) Anonymous poster hash: f211c...74d 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 men det må vel være ganske digg å gjøre det med noen man liker? men er det så digg å gjøre det med randoms? jeg ville nok vært like tørr.. Anonymous poster hash: 8a19b...5bb
Sofia123 Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 men det må vel være ganske digg å gjøre det med noen man liker? men er det så digg å gjøre det med randoms? jeg ville nok vært like tørr.. Anonymous poster hash: 8a19b...5bb Det er jo egentlig opp til deg, men ville anbefalt å gjort det med noen du er glad i og som er glad i deg. Absolutt! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 men det må vel være ganske digg å gjøre det med noen man liker? men er det så digg å gjøre det med randoms? jeg ville nok vært like tørr.. Anonymous poster hash: 8a19b...5bb Selvfølgelig, hvis du er klar og har en du liker er det jo bare å kjøre på. Noen liker å gjøre det med randoms og, men tror de aller fleste foretrekker å ha sex med noen man kjenner godt eller har følelser for. Hvis ikke du vil gjøre det med hvem som helst, ikke gjør det. Anonymous poster hash: f211c...74d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Like tørr første gangen du har sex? Første gang du blir tatt på ordentlig og vet du skal få ekte varer inni deg og ikke bare plastikk? Jeg utfordrer deg til å holde deg tørr, så fremt den fremmede er en du har sansen for på en eller annen måte i utgangspunktet, selvsagt. Anonymous poster hash: 62b69...ac6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Like tørr første gangen du har sex? Første gang du blir tatt på ordentlig og vet du skal få ekte varer inni deg og ikke bare plastikk? Jeg utfordrer deg til å holde deg tørr, så fremt den fremmede er en du har sansen for på en eller annen måte i utgangspunktet, selvsagt. Anonymous poster hash: 62b69...ac6 altså jeg ville vært tørr om jeg gjorde det med random. Anonymous poster hash: 8a19b...5bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå