mrsbb Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hadde el på torsdag - og de to siste dagene nå har jeg hatt vondt i eggstokkene… Det føles sånn hvertfall.. Vondt når jeg nyser, vondt hvis jeg vrir meg litt fort, hopper osv… Og det kjennes ut som om det er "leamus" inni mellom oss… Hva er dette? :S Ønsketekninger om en graviditet bare? :/
chremiil Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Det er nok for tidlig å kjenne noen symptomer på graviditet allerede nå. Rett meg om jeg tar feil altså, men på disse 5 dagene er det vel ikke så mye som har rukket å skjedd? Skal ikke si noe sikkert 2
Hønsa Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Alle er jo forskjellig så det KAN jo være symptomer. Vanskelig å si! Mine symptomer var SYKELIG tørr hals og merkelig forkjølelse. Lykke til ☺️
valentina1001 Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Alle er jo forskjellig så det KAN jo være symptomer. Vanskelig å si! Mine symptomer var SYKELIG tørr hals og merkelig forkjølelse. Lykke til ☺️ jeg prøver og bli gravid nå =) jeg ville bare svare deg fordi jeg har også ein helt merkelig forkjølelse.. jeg føler meg dårlig tett nese tør ihalsen osv har litt høyere temp men ikke nok til at det er feber. jeg har også stikkinger i høyre siden av magen har vært kvalm og sliten de siste 34 dager.. jeg hadde siste mens 20 des. min syklus er ca 35-37 dager. og har hatt samleie nesten hele tiden når jeg hadde EL. jeg skal ha mens ca 34-27 det er 5 uker mellom men avogtil noen dager i forskjell =) jeg har også en del utflod nå. og mens smerter men jeg får mens smerter ca 1 uke før mens så det kan være det bare det også.. ,men jeg håper på det beste :D
mrsbb Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2015 jeg prøver og bli gravid nå =) jeg ville bare svare deg fordi jeg har også ein helt merkelig forkjølelse.. jeg føler meg dårlig tett nese tør ihalsen osv har litt høyere temp men ikke nok til at det er feber. jeg har også stikkinger i høyre siden av magen har vært kvalm og sliten de siste 34 dager.. jeg hadde siste mens 20 des. min syklus er ca 35-37 dager. og har hatt samleie nesten hele tiden når jeg hadde EL. jeg skal ha mens ca 34-27 det er 5 uker mellom men avogtil noen dager i forskjell =) jeg har også en del utflod nå. og mens smerter men jeg får mens smerter ca 1 uke før mens så det kan være det bare det også.. ,men jeg håper på det beste :D Formen min er også litt på halv tolv, men ikke dårlig nok til å si at jeg er forkjøla. Merkelig greier! Vi får holde hverandre oppdatert
Frøkenanonym Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Hvor mange dpo er dere? Jeg er 8 dpo og har murringer, luft i magen, litt diaré igår, kviseutbrudd. Håper vi alle er gravide
camillasa Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Slenger meg med! Jeg er har syklus på ca 30-35 dager. Er på syklus dag 23 i dag, har ennå ikke hatt positiv el tester, men føler el va forrige uke pga slim og smerter... Di siste dagene har jeg vært forkjølt, oppblåst, hodepine og myye blankt utflod! Håper på en graviditet etter jeg mistet i uke 9 i november... Lykke til jenter!!
valentina1001 Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Formen min er også litt på halv tolv, men ikke dårlig nok til å si at jeg er forkjøla. Merkelig greier! Vi får holde hverandre oppdatert ja min er også helt på halv 12:P ja det må vi
valentina1001 Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Hvor mange dpo er dere? Jeg er 8 dpo og har murringer, luft i magen, litt diaré igår, kviseutbrudd. Håper vi alle er gravide jeg vet ikke helt hva dpo betyr Endret 15. januar 2015 av valentina1001
valentina1001 Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Slenger meg med! Jeg er har syklus på ca 30-35 dager. Er på syklus dag 23 i dag, har ennå ikke hatt positiv el tester, men føler el va forrige uke pga slim og smerter... Di siste dagene har jeg vært forkjølt, oppblåst, hodepine og myye blankt utflod! Håper på en graviditet etter jeg mistet i uke 9 i november... Lykke til jenter!! jeg har de samme symp når jeg har el som deg.. men jeg har de symp når jeg skal ha mens også så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. er litt usikker på hvornår jeg har el fordi de klaffer med mens symp og fordi jeg føler meg litt usikker på el og syklusen min. jeg er ferdig med el nå og jeg har mye utflod nå som er lyst og tykkt.. jeg har strålende smerter i høyre side osv. men det kan jeg ha når jeg skal ha mens også så jeg er litt i tvil dette er første gangen jeg prøver og bli gravid og folk sier at det er lite sjangs for at du blir gravid på første forsøk.. håper du også er gravid!! :D jeg har mye av de samme symp som deg hold oss oppdatert! :D Endret 15. januar 2015 av valentina1001
valentina1001 Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Dpo= days past ovulation åja selfølgelig hehe... takk
valentina1001 Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 jeg vet ikke helt hva dpo betyr jeg er vel 1 uke dpo ca =)
valentina1001 Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 jeg vet ikke helt hva dpo betyr :Pjeg svetter mye mer enn normalt og det lukter annderledes.. vet ikke om det er et symp men det er iallefall ikke normalt hos meg
Hønsa Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 jeg prøver og bli gravid nå =) jeg ville bare svare deg fordi jeg har også ein helt merkelig forkjølelse.. jeg føler meg dårlig tett nese tør ihalsen osv har litt høyere temp men ikke nok til at det er feber. jeg har også stikkinger i høyre siden av magen har vært kvalm og sliten de siste 34 dager.. jeg hadde siste mens 20 des. min syklus er ca 35-37 dager. og har hatt samleie nesten hele tiden når jeg hadde EL. jeg skal ha mens ca 34-27 det er 5 uker mellom men avogtil noen dager i forskjell =) jeg har også en del utflod nå. og mens smerter men jeg får mens smerter ca 1 uke før mens så det kan være det bare det også.. ,men jeg håper på det beste :D Så spennende! Min "forkjølelse" begynte med at jeg følte jeg skulle bli veldig sår i halsen. Ble tett i nesa med MYE slim. Sorry detaljer men aldri opplevd så mye slim i nesa før...Den vonde halsen gikk over til å være konstant ekstrem tørr hals selvom jeg drakk vann HELE tiden. Følte meg helt normal ellers. Har hørt nå i ettertid at dette er ganske vanlige symptomer da imunforsvaret blir svekket en del ved graviditet. Krysser fingrene for dere andre! I dag er jeg 5+1. Satser på at spiren har satt seg godt!!
valentina1001 Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 Så spennende! Min "forkjølelse" begynte med at jeg følte jeg skulle bli veldig sår i halsen. Ble tett i nesa med MYE slim. Sorry detaljer men aldri opplevd så mye slim i nesa før...Den vonde halsen gikk over til å være konstant ekstrem tørr hals selvom jeg drakk vann HELE tiden. Følte meg helt normal ellers. Har hørt nå i ettertid at dette er ganske vanlige symptomer da imunforsvaret blir svekket en del ved graviditet. Krysser fingrene for dere andre! I dag er jeg 5+1. Satser på at spiren har satt seg godt!! jeg hadde de samme med vondt i hals og litt tør hadde mye slim i hals og nese spesielt om kvelden.. og jeg var kvalm og slakk i ca 4 dager men det har gått litt over nå =) men hvor stor sjangs er det at jeg blir gravid på første forsøk?? har ikke brukt p-piller på over 1 år snart 2 år siden jeg sluttet. nå har jeg hatt sterke mens smerter i natt og litt i dag men skal ikke ha mensen før ca 24 jan. så dette er spennede men også ganske nervepirrende!
Hønsa Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 jeg hadde de samme med vondt i hals og litt tør hadde mye slim i hals og nese spesielt om kvelden.. og jeg var kvalm og slakk i ca 4 dager men det har gått litt over nå =) men hvor stor sjangs er det at jeg blir gravid på første forsøk?? har ikke brukt p-piller på over 1 år snart 2 år siden jeg sluttet. nå har jeg hatt sterke mens smerter i natt og litt i dag men skal ikke ha mensen før ca 24 jan. så dette er spennede men også ganske nervepirrende! Sjangsen for å bli gravid på første forsøk er der jo, men prosentvis aner jeg ikke. Vet du når du har/hadde EL? Får jo håpe du har en liten spire i magen
valentina1001 Skrevet 16. januar 2015 #18 Skrevet 16. januar 2015 Sjangsen for å bli gravid på første forsøk er der jo, men prosentvis aner jeg ikke. Vet du når du har/hadde EL? Får jo håpe du har en liten spire i magen jeg hadde el 12 jan =) ja får håe det :D
Hønsa Skrevet 16. januar 2015 #19 Skrevet 16. januar 2015 jeg hadde el 12 jan =) ja får håe det :D Så spennende! Du får si ifra hvis du finner ut av noe 😊😊
valentina1001 Skrevet 16. januar 2015 #20 Skrevet 16. januar 2015 Så spennende! Du får si ifra hvis du finner ut av noe det skal jeg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå