Camiols Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Hei Er ei jente på 21, som er veldig nysgjerrig på jentesex og har veldig lyst til å prøve det. Jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem, og lurer på om noen vet hvordan jeg komme i kontakt med jenter som vil prøve det samme har prøvd tinder, men følte meg så dum, fordi jeg følte at det var vanskelig å si at det er det jeg vil prøve! Høres kanskje veldig dumt ut.. Men må spørre! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Kan anbefale å prøve gaysir.com (Tror det var slik det staves). Har fått tidligere anbefalinger på dette nettstedet. Anonymous poster hash: 557fa...006
Camiols Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2015 Kan anbefale å prøve gaysir.com (Tror det var slik det staves). Har fått tidligere anbefalinger på dette nettstedet. Anonymous poster hash: 557fa...006 Takk :-)
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Hei Er ei jente på 21, som er veldig nysgjerrig på jentesex og har veldig lyst til å prøve det. Jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem, og lurer på om noen vet hvordan jeg komme i kontakt med jenter som vil prøve det samme har prøvd tinder, men følte meg så dum, fordi jeg følte at det var vanskelig å si at det er det jeg vil prøve! Høres kanskje veldig dumt ut.. Men må spørre! Gaysir. Si navnet ditt så kan jeg sende deg melding der inne Anonymous poster hash: df354...08d
Mia86 Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Hei Er ei jente på 21, som er veldig nysgjerrig på jentesex og har veldig lyst til å prøve det. Jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem, og lurer på om noen vet hvordan jeg komme i kontakt med jenter som vil prøve det samme har prøvd tinder, men følte meg så dum, fordi jeg følte at det var vanskelig å si at det er det jeg vil prøve! Høres kanskje veldig dumt ut.. Men må spørre! Jeg er akkurat i samme båt. Ønsker å prøve ut sex med en jente, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem :S Lykke til
Gjest Evans Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Mange tråder her på forumet om det samme, så bare søk det opp her så får dere noen tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå