Gå til innhold

Behandling av kjønnsvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom du ikke behandlet, hvor lang tid to det før vortee forsvant? Og vokste de, eller hadde de samme størrelse hele tiden?

Du som fikk behandling, hvilken type? Har kjønnsvortene kommet tilbake i ettertid?

Anonymous poster hash: 7a711...958
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk resept på en krem som heter Aldara av en gynekolog, de forsvant med en gang og har aldri kommet tilbake.. Hvis de sitter i slimhinnene så skal du ikke pensle.

Det er maange år siden…De kan forsvinne av seg selv men det kan ta lang tid, siden det er virus. Men jeg ville behandlet dem, for det er jo ikke noe behagelig å ha. De kan komme tilbake, akkuratt som et herpesvirus, i perioder hvor immunforsvaret er dårlig, men jeg har aldri fått det til tross for at jeg har vært syk.

Anonymous poster hash: 84378...fa5
Skrevet

Fikk resept på en krem som heter Aldara av en gynekolog, de forsvant med en gang og har aldri kommet tilbake.. Hvis de sitter i slimhinnene så skal du ikke pensle.

Det er maange år sidenDe kan forsvinne av seg selv men det kan ta lang tid, siden det er virus. Men jeg ville behandlet dem, for det er jo ikke noe behagelig å ha. De kan komme tilbake, akkuratt som et herpesvirus, i perioder hvor immunforsvaret er dårlig, men jeg har aldri fått det til tross for at jeg har vært syk.

Anonymous poster hash: 84378...fa5

Samme her. Jeg hadde et utbrudd fra helvete med over 100 vorter, og de forsvant med en runde Aldera aldri fått det tilbake. 5 år siden nå, bank i bordet :)

Anonymous poster hash: c9495...23b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...