Gå til innhold

RHOBH - streame?


Amber

Anbefalte innlegg

Jeg finner ingen nettsider som lar meg streame uten at det enten koster, må lastes ned noe eller at jeg må logge på. Er redd for virus! What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som er hvilket program?

Anonymous poster hash: f94f1...031

Real housewives of Beverly Hills :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du googler "watchseries" og serienavn får du opp siden jeg brukte da jeg bodde i Norge. Får dessverre ikke linket fordi alle de sidene er blokket i UK. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger på youtube. Anonymous poster hash: 8af70...577

Det som ligger der går det jo ikke an å se på.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp at jeg må lage konto der også jeg...?

Du skal ikke få beskjed om det! Kjør en virusscan og innstaler adblock.

Anonymous poster hash: 3d399...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du googler "watchseries" og serienavn får du opp siden jeg brukte da jeg bodde i Norge. Får dessverre ikke linket fordi alle de sidene er blokket i UK. :)

Hvis siden heter watchseries .. Jeg bli spammet ned når jeg går inn dit, får bare opp reklame og pop ups når jeg prøver å klikke meg inn.. Jeg er litt newbie da jeg har alltid bruk torrents å laste ned. Men slutta da pcen min fikk virus for 3. Gang... At det skal være så vanskelig da :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis siden heter watchseries .. Jeg bli spammet ned når jeg går inn dit, får bare opp reklame og pop ups når jeg prøver å klikke meg inn.. Jeg er litt newbie da jeg har alltid bruk torrents å laste ned. Men slutta da pcen min fikk virus for 3. Gang... At det skal være så vanskelig da :( :(

Hehe du kommer nok ikke utenom sider med reklame. Sånn er det over alt.

Er rett og slett bare å krysse det ut og vente til reklamen på skjermen teller ned til 0 før du krysser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...