AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Jeg synes det er den mest sexy egenskapen av alle...... Noen som er enige? Anonymous poster hash: a20ef...12c 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Klarer du å skille mellom genuint intelligente mennesker og de som fremstår som intelligent fordi du ikke vet bedre? Anonymous poster hash: 049e5...bcd 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Hahahahahahahaha! Klarer du å skille mellom genuint intelligente mennesker og de som fremstår som intelligent fordi du ikke vet bedre? Anonymous poster hash: 049e5...bcd Anonymous poster hash: a20ef...12c 1
Gjest made4u Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Intelligens er en attraktiv egenskap ja, det blir man kanskje minnet sterkest om i møte med uintelligente mennesker, kommunikasjonen mellom partene vil i slike tilfeller ikke være god og det oppstår ofte et gjensidig mistrivsels forhold hvor begge parter ser den andre som uinteressant.
Ok2k Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Klarer du å skille mellom genuint intelligente mennesker og de som fremstår som intelligent fordi du ikke vet bedre? Anonymous poster hash: 049e5...bcd Klarer du?
oeas Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Problemer er bare at det ofre er det man selv er enig i man synes er intelligent, og at vi har en tendens til å synes at folk vil liker er mer intelligente enn de virkelig er.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Problemer er bare at det ofre er det man selv er enig i man synes er intelligent, og at vi har en tendens til å synes at folk vil liker er mer intelligente enn de virkelig er. Eller så sitter de med google og søker seg halvt i hjel på de enkleste ting, og så later som all kunnskap allerede er tillært før de svarer og prøver å fremstå så intelligent som overhode mulig. Dessuten kjenner jeg mange intelligente mennesker som jeg ikke nødvendigvis er enig i om mye, men jeg er jo likevel i stand til å observere hvor intelligent vedkommende eventuelt er.Anonymous poster hash: e0a47...9d0
oeas Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Eller så sitter de med google og søker seg halvt i hjel på de enkleste ting, og så later som all kunnskap allerede er tillært før de svarer og prøver å fremstå så intelligent som overhode mulig. Dessuten kjenner jeg mange intelligente mennesker som jeg ikke nødvendigvis er enig i om mye, men jeg er jo likevel i stand til å observere hvor intelligent vedkommende eventuelt er.Anonymous poster hash: e0a47...9d0 Nja. Det kan du sikkert. Men du er antagelig like feilbarlig du, som alle andre.
Gjest Seajewel Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Greit å være på bølgelengde, og kunne ha intelligente samtaler. Kunne aldri vært sammen med en som man må forklare alt til. En dose livserfaring er også noe som må til, skulle jeg ha falt for en mann. Intelligens alene er ikke alltid nok... 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Nja. Det kan du sikkert. Men du er antagelig like feilbarlig du, som alle andre. Dét var det første du tenkte..? Handlet dette om å være feilfri, eller var det å gjenkjenne intelligens?Anonymous poster hash: e0a47...9d0
oeas Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Dét var det første du tenkte..? Handlet dette om å være feilfri, eller var det å gjenkjenne intelligens?Anonymous poster hash: e0a47...9d0 Ja, dette handlet om å gjenkjenne intelligens. Og som jeg skrev i mitt første innlegg, så er det ikke alltid like enkelt, selv om en selv føler at en får det til.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Ja, dette handlet om å gjenkjenne intelligens. Og som jeg skrev i mitt første innlegg, så er det ikke alltid like enkelt, selv om en selv føler at en får det til. Mja, det er egentlig ikke så vanskelig altså, med mindre enkelte prøver konstant å late som. Da klarer de jo å lure enkelte enn så lenge det varer.Anonymous poster hash: e0a47...9d0
Gjest SånnCirka Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Det kommer an på type intelligens vedkomne har. En veldig teoretisk intelligent person som ikke er sosial intelligent er ikke spesielt tiltrekkende i mine øyne. Har man en sunn dose med forskjellig type intelligens er man fort mer tiltrekkende enn om man kun er intelligent på én måte. Jeg både trenger og trives med utfordinger i form av hodebry, og da er det en stor fordel at min partner er intelligent på sine områder slik at han kan utfordre meg, og så kan jeg utfordre han på de punktene jeg er mer intelligent igjen. Beklager eventuelle skrivefeil her, sitter på mobilen Endret 15. januar 2015 av SånnCirka
Gjest made4u Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Intelligente mennesker finner raskt ut om et annet menneske er intelligent eller ikke, en egenskap bare intelligente mennesker har. Således "finner" intelligente mennesker hverandre raskt i en forsamling, og de vet om hverandre at dem er intelligent. Det kan dem også ense, uavhengig av politisk ståsted, meninger og om de liker hverandre eller ei...
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Enig. Hilsen intelligent mann. 1
Gresshoppa Skrevet 16. januar 2015 #20 Skrevet 16. januar 2015 Intellektuelle mennesker er tiltrekkende, men det hjelper ikke å være Petter Smart om man ikke eier sosial intelligens, for eksempel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå