Gå til innhold

Unormalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Hvor vanlig er det å bruke glidemiddel under samleie?

Jeg har problemer med at jeg aldri blir våt, så hvis jeg har sex uten glidemiddel blir det tør og sårt, og kan begynner å blø innimellom.

Flere som har dette problemet? Synes det er litt flaut at jeg aldri blir våt og alltid må bruke glidemiddel. Er ikke det at jeg ikke tenner på han jeg relgelmessig ligger med heller, men jeg klarer bare ikke bli kåt på den måten. Får aldri orgasme sammen med andre heller.

Noen andre? Vet ikke om langt forspill kunne hjulpet, noen ganger går det litt fort for seg... Erfaringer eller råd noen? Hvor lang tid bruker dere andre på å bli klare?

Anonymous poster hash: ee3d3...cc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å bruke glidemiddel når man har sex, uansett om man blir våt eller ikke.

Anonymous poster hash: 3aba1...cbb
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg syns det er bedre med, med glidemiddel altså.... Det er helt normalt å bruke, uansett om man er våt nok eller ei....

Skrevet

Veldig vanlig. Selv blir jeg våt nok naturlig, men både samboeren min og jeg foretrekker likevel å bruke glidemiddel.

Skrevet

Deilig med forandring. Bruker glidemiddel innimellom, noen ganger bruker vi spytt. Jeg synes det er sexy, litt rått. ;-)

Anonymous poster hash: 3d867...023

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre at det er vanlig, jeg tenker liksom at man skal bli såpass våt at man ikke trenger det... Men så feil kan man ta :)

TS

Anonymous poster hash: ee3d3...cc4
Skrevet

Hvis jeg har sex uten kondom, så varierer det med bruk av glidemiddel eller ikke. Mest for å få forandring.

Men sex med kondom er best med glidemiddel, for kondomen kan gjøre at det blir tørt, vet ikke helt hvorfor. Samme hvis jenta har en del kjønnshår, så "suger" det opp fuktigheten, så glidemiddel blir best.

Skrevet

Har aldri brukt glidemiddel, men hører om det støtt og stadig så det er neppe unormalt.

Skrevet

Har aldri brukt det. Kvinne 24.

Anonymous poster hash: ecd80...08f

Skrevet

Vi bruker glidemiddel 90% av gangene vi har sex.

Anonymous poster hash: e809d...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...