Gå til innhold

Slutter med snus, trenger litt motivasjon!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et helt sug etter snus akkurat nå og sloss hardt for å ikke dra ned til butikken for å kjøpe. Har vært uten snus i 11 timer, og nå holder jeg på å bli gal:( sitter med et drops under leppa nå, og er superstressa for at det ikke er snus i hus...

Har du sluttet med snus/røyk? Fortell hvordan du gjorde det! Gi meg motivasjon!!

Anonymous poster hash: 51d0e...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på alle pengene du vil spare!

tenk på at du slipper munnkreft, tannkjøttkreft og stygge tenner!

Tenk på at det virkelig er uattraktivt å snuse!

Skrevet

Har et helt sug etter snus akkurat nå og sloss hardt for å ikke dra ned til butikken for å kjøpe. Har vært uten snus i 11 timer, og nå holder jeg på å bli gal:( sitter med et drops under leppa nå, og er superstressa for at det ikke er snus i hus...

Har du sluttet med snus/røyk? Fortell hvordan du gjorde det! Gi meg motivasjon!!

Anonymous poster hash: 51d0e...fd5

Samboeren min driver å slutter nå. Du må virkelig ha lyst til å slutte, og ikke slutte fordi andre sier det!

Sukkertøy inntaket til samboeren har økt kraftig, men har vært snusfri i 3 uker! Skaffet seg appe som heter SLUTTA, den er faktisk fin å ha. Slutt med griseriet! Lykke til

Anonymous poster hash: 24b0c...eff

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor mye du snuser, eller hva snus koster for tiden, men da jeg selv sluttet for en del år siden satt jeg pengene jeg spare inn på en egen konto og etter ett år var det nok til 2 uker i Italia med samboer og barn.

Ellers så kan jeg si så mye som at det er temmelig enkelt å slutte om en virkelig vil, men helt umulig om en prøver fordi en tror en vil.

Om litt over et døgn vil den fysiske avhengigheten din gi seg, da er det kun det mentale igjen...lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...