Gå til innhold

Hvilke pupper liker du best?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan kan ingen ha påpekt den fryktelig dårlige photoshopjobben på TS sitt bilde?? alle puppene er forstørret og det er gjort noe veldig rart bikiniområdet på alle jentene

Anonymous poster hash: ea76f...9a8
Skrevet

fine alle sammen . Æ forstår spørsmålet - men ka er problemet? haha

Skrevet

hvordan kan ingen ha påpekt den fryktelig dårlige photoshopjobben på TS sitt bilde?? alle puppene er forstørret og det er gjort noe veldig rart bikiniområdet på alle jentene Anonymous poster hash: ea76f...9a8

Ja, området mellom navle og bikinibuksen er strekt på en måte. Ser helt corny ut. Men jeg klarer ikke å se at puppene er forstørret.

Til TS: hun helt til venstre har penest pupper. Deretter nr 3, så nr 2 og hun helt til høyre med den merkelige fasongen på puppene er på siste plass. Jeg ser at de helt til høyre er silikon, men er de ikke uvanlig kunstige, selv til silikon å være?

Skrevet

Ja, området mellom navle og bikinibuksen er strekt på en måte. Ser helt corny ut. Men jeg klarer ikke å se at puppene er forstørret.

Til TS: hun helt til venstre har penest pupper. Deretter nr 3, så nr 2 og hun helt til høyre med den merkelige fasongen på puppene er på siste plass. Jeg ser at de helt til høyre er silikon, men er de ikke uvanlig kunstige, selv til silikon å være?

Spesielt puppene til hun nummer tre ser veldig dratt og rare ut ja!

Jeg syntes de var skikkelig stygge til å være silikon, og det kommer fra en som har silikon selv!! Mine ser akkurat like ut som de gjorde før operasjonen faktisk, bare litt større så klart. Altså samme form som før, men ser ut som om hun har over muskel og at de ha regent å henge litt.

--------

Forresten! Ingen som har lagt merke til han gutten i bakgrunnen med dykkebriller! Med tanke på URL'en der det står: nude-beach sex! :fnise:

Anonymous poster hash: ffc4b...fc4

Skrevet

Spesielt puppene til hun nummer tre ser veldig dratt og rare ut ja!

Jeg syntes de var skikkelig stygge til å være silikon, og det kommer fra en som har silikon selv!! Mine ser akkurat like ut som de gjorde før operasjonen faktisk, bare litt større så klart. Altså samme form som før, men ser ut som om hun har over muskel og at de ha regent å henge litt.

--------

Forresten! Ingen som har lagt merke til han gutten i bakgrunnen med dykkebriller! Med tanke på URL'en der det står: nude-beach sex! :fnise:

Hallo, de henger da ikke, snakk om å fyre opp under kroppspress.

Anonymous poster hash: f5003...f03

• Liker 1
Skrevet

Hallo, de henger da ikke, snakk om å fyre opp under kroppspress. Anonymous poster hash: f5003...f03

Jeg mener ikke henger som i at de henger skikkelig, men jeg mener at du ser jo at toppen av brystet ikke har en naturlig bue, det går rett ned, så rett ut, og det er fordi innlegget er plassert over muskel, for liten plass i brystvorten hennes, og innlegget står for mye ut. Så selve implantatet ligger for langt nede og får derfor den rare formen. Om det ikke hadde vært noe heng der hadde det ikke gått rett ned før det står rett ut. Der brystet begynner å gå utover ville ha startet høyere oppe, om du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Ikke i brystvorten, i brystlommen skulle det stå. Autocorrect...

Skrevet

Silikonpuppen var STYGG. Ja jeg er kvinne, og mener de var grusom. Begynt å henge.

Har ei gammel dame i slekta som tok silikon for 20 år siden da hun var 40, nå ser de ut som en sokk med tennisball nedi. Så ulekkert!

Men jeg hadde ikke kommet langt med mine her da - små.(gir aldri heng da :P )

Anonymous poster hash: 281bb...2d9
Skrevet

Silikonpuppen var STYGG. Ja jeg er kvinne, og mener de var grusom. Begynt å henge.

Har ei gammel dame i slekta som tok silikon for 20 år siden da hun var 40, nå ser de ut som en sokk med tennisball nedi. Så ulekkert!

Men jeg hadde ikke kommet langt med mine her da - små.(gir aldri heng da :P )

Typisk flatbrysta og si at store bryst henger, spesielt silikon.

• Liker 2
Skrevet

Syns alle sammen var jævlig fine jeg, merker jeg har fått litt lavere standard etter jeg har fått meg min første kjæreste hehe. Blitt litt mer realistisk kanskje :)

Anonymous poster hash: e7058...dca
  • Liker 1
Skrevet

Typisk flatbrysta og si at store bryst henger, spesielt silikon.

Ikke sant :D Liten B.

Nå vet ingen hvor pene de er eller hvordan areola ser ut. Slipper iallefall ønsket om brystpuling yeey :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...