Gå til innhold

noen som har andre hobbyer enn sport?


nyibyen

Anbefalte innlegg

Har aldri gått inn på dette forumet før, ble skremt bort av tittelen. Synes jeg er sunn og frisk nok som det er, og trener ikke i det hele tatt.

Som den eneste i verden, har jeg inntrykk av! Men kanskje jeg er litt rask med å trekke konklusjoner?

Jeg driver med musikk som hobby og spiller aktivt. Så har jeg samlet på plater i mange år, og spiller brettspill på pub en fast dag i uken.

Er det andre som driver med andre aktiviteter? Hva har hendt med frimerkesamlerne? Og herbariumfolket? De som snekrer og spikker i kjelleren?

Jeg bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del går fritiden min på å sitte på cafeer og lese bøker. Samt spiller mye spill på nettet, er blitt aktiv på KG. Og endel andre små ting som ikke har noe med trening å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker bare en eneste sport, nemlig volleyball, som jeg spiller aktivt når det er sesong...

Men jeg har mange hobbyer:

* fotografering

* speiding

* fjellturer og friluftsliv

* håndarbeid (særlig quilting)

* litteratur

... ja, og så alt det andre som kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder ikke aktivt på med veldig mange idretter, men syns det er moro å se på de aller fleste med noen unntak. Spille volleyball aktivt, og litt golf (uorganisert).

Speiding, litteratur, magic (kortspill)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hobbyer har jeg masse av, vel ingen så veldig sportslig :sjarmor: men.........

Liker

hagearbeid

maler, både porselen og akvarell

Lager såpe og lys

fotografering

og oppussings prosjekter (har alltid et eller annet gående der, ja :ler: )

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pludrer på cafe og restauranter :) he he.. hm.. vel.. etter jobb, kjæreste, trening, familie .. ahr jeg ikke tid til så mye mer.. Men jeg vil si leiligheten min er min hobby.. og matlaging! :) Om det er velykket er en annen sak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke i det hele tatt jeg heller. Vet ikke om jeg har noe jeg ville kalle hobby da. Jeg samler på postkort, teller det? Men det er jo ikke noe jeg driver med annet enn når jeg er på ferie eller spør andre som drar på ferie om de kan kjøpe. Jeg leser veldig mye og liker å gjøre ting på PC'en (spille spill, KG, pusle med oppskriftsdatabasen). Jeg elsker å lage mat da, det er i hvertfall en stor hobby. Av og til driver jeg med håndarbeid (lysten må komme over meg) og maler litt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sykler endel, går mye, elsker musikk, være blandt venner og reise. :husarbeid: derimot er ikke noe jeg liker i den forstand, men det må gjøres, og det opptar endel av tiden det også i tillegg til å oppdra to barn da.

Dra på campingturer å sitte rundt bålet sent en kveld og grille. :wow: Det er godt det for mage og velvære. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...