AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vært godt forkjølet en måned nå. Hadde mild bihulebetennelse rundt jul. Ble nesten frisk rundt årsskiftet men nå tror jeg det er noe som feiler igjen. Har tannverk på begge sidene oppe. I tillegg litt svimmel og tett i nesen. Har også litt øreverk. Kan jeg brygge på noe? Liker ikke klage - ingen kan jo se det på meg at jeg evt ikke er frisk. Burde jeg sjekke eller syter jeg for mye?Anonymous poster hash: 59eaa...c8b
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vært godt forkjølet en måned nå. Hadde mild bihulebetennelse rundt jul. Ble nesten frisk rundt årsskiftet men nå tror jeg det er noe som feiler igjen. Har tannverk på begge sidene oppe. I tillegg litt svimmel og tett i nesen. Har også litt øreverk. Kan jeg brygge på noe? Liker ikke klage - ingen kan jo se det på meg at jeg evt ikke er frisk. Burde jeg sjekke eller syter jeg for mye?Anonymous poster hash: 59eaa...c8b Ta deg en tur til legen, du . Kan hende du trenger antibiotika.
SiMa Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har vært godt forkjølet en måned nå. Hadde mild bihulebetennelse rundt jul. Ble nesten frisk rundt årsskiftet men nå tror jeg det er noe som feiler igjen. Har tannverk på begge sidene oppe. I tillegg litt svimmel og tett i nesen. Har også litt øreverk. Kan jeg brygge på noe? Liker ikke klage - ingen kan jo se det på meg at jeg evt ikke er frisk. Burde jeg sjekke eller syter jeg for mye?Anonymous poster hash: 59eaa...c8b Ta en tur til legen. Kan høres ut som du har bihulebetennelse, og kanskje trenger antibiotika. Uansettt kan du jo ikke gå sånn som nå.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Ts her. Kan det faktisk være tannverk? Jeg har aldri hatt det før, så vet ikke hvordan det kjennes. Dette er liksom vondt i hele kjeven, mest på den siden jeg hatt mest snørr på.Anonymous poster hash: 59eaa...c8b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Ts her. Kan det faktisk være tannverk? Jeg har aldri hatt det før, så vet ikke hvordan det kjennes. Dette er liksom vondt i hele kjeven, mest på den siden jeg hatt mest snørr på.Anonymous poster hash: 59eaa...c8b Tannverk på begge sider, samtidig og i mer enn en tann, er lite sannsynlig. Tipper mer på bihuler. Gå til lege.Anonymous poster hash: e918f...192
Leini Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Høresut som bihuler. Hadde det for noen år siden, og det var likt det du opplever nå. Kom deg til legen, så får du iallfall sjekket hva det er og ikke er
Nordis Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Jeg gikk til tannlegen med det jeg var sikker på var tannverk. Hadde null hull men derimot bihulebetennelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå