Fabiola Skrevet 1. februar 2015 #21 Skrevet 1. februar 2015 Hvor reiser dere som har med et lass av forskjellige medisiner og utstyr? Til de typiske turistdestinasjonene har jeg aldri tatt med noe annet enn ibux/paracet og noen anti-diarétabletter - sistnevnte har jeg aldri brukt. Som noen nevnte er det jo apotek på hvert gatehjørne, så om man mangler noe er det helt sikkert mulig å få tak i. Reiser man til mer eksotiske steder, lang fra apotek eller på reiser med stor risiko for sykdom/skade ser jeg jo at det kan være lurt å ta med mer... 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #22 Skrevet 1. februar 2015 Har alltid med meg nesespray, ibux/paracet og halsbranntabletter (drikker alltid litt vin på ferie og får veldig lett halsbrann). På storbyferie har jeg gnagsårplaster i tillegg. Resten kjøper jeg dersom behov, men orker ikke lete etter apotek på ferie dersom jeg bare får litt hodepine eller tett nese. Har hatt med meg idoform på ferie en gang, men da reiste jeg langt utenfor turiststedene i Asia. Måtte også ha med malariatabletter den gang. Anonymous poster hash: e042e...67b
Christiania_Oslo Skrevet 1. februar 2015 #23 Skrevet 1. februar 2015 Ibux Plaster Pinsett Myggspray Samarin(druesukker) Imodium Liten saks Selvklebende bandasje Medisinsk tape "Vekk i morgen" Zyrtec Engangsposer med kaffe(emergency dagen derpå!!!) Øyedråper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå