AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Tittel: "Hun vil veldig gjerne ha analsex, men jeg er usikker selv om jeg har lyst" Jeg er en mann på 23 år med en pulevenn på samme alder. Vi har hatt en del sex de siste månedene og trives med det. Nå har vi begynt å snakke om å prøve ut analsex. Hun har hatt det 2-3 ganger før, men jeg har aldri prøvd det før. Jeg føler at det "teoretiske" av utførelsen er på plass for min del: kommunikasjon, kommunikasjon, tålmodighet, tålmodighet, glidemiddel, glidemiddel og gå sakte, men sikkert frem. Det skal sies at jeg er ganske så nysgjerrig på å prøve det ut og har lyst, men samtidig så vet jeg ikke helt om jeg tør av en eller annen grunn. Jeg frykter med andre ord å få kalde føtter og trekke meg i denne omgang, selv om jeg egentlig har lyst. Hun har i hvert fall veldig lyst. Tanker? Er det bare å hoppe ut i det? Er det verdt et forsøk? Har jeg grunn til å "engste" meg? Erfaringer? Annet? Setter pris på alle tilbakemeldinger! (PS: Hmm... Tanken er for øvrig å egentlig ikke bruke kondom, da jeg hater kondom) Mvh Mann, 23 år Anonymous poster hash: 6bfdd...eca
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Bruk kondom, og glidemiddel. Masse glidemiddel. Vær forsiktig, og ikke bare "peis på". Hvis dere nå blir enige om at du ikke skal bruke kondom; IKKE ha "vanlig" sex etterpå, da. Da overfører du eventuelle bakterier fra endetarmen til vaginahullet, og det er ikke spesielt heldig. Jeg har prøvd analsex tre ganger. Den første gangen, husker jeg var veldig uvant og ekkelt, men det er så lenge siden at jeg ikke husker det. 2. gangen, var i fylla og 3. gangen prøvde jeg med en FF. Beklager å måtte si det, men det føltes ut som jeg dreit Anonymous poster hash: 6ddbc...081 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå