Gå til innhold

nightwish satanister


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Det er ikke SÅ lett! jeg er jo ikke så gammel! Og hver gang mamma kommer hjem må jeg skru av musikken i full fart, for hun liker ikke at jeg hører på slike sataniske besvergelser...

Selv tiltrekkes jeg av goth og føler meg hjemme i det, men er ikke sikker på om jeg tør å bli det, for mamma vil bli så skuffet av meg, og vennene mine vil le av meg..

Men når jeg vil føle meg ekstra sexy tar jeg på meg min sorte nyttårskjole og danser til nemo, avogtil naken og når jeg er helt alene, for det har jeg hørt er goth ;)

Sa ikke du at du ikke hadde noen venner i et annet innlegg? Hvilke venner er det da som skal le av deg?

Du, seriøst: Denne spøken din har mistet sin underholdningsverdi for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Colubra
Det er ikke SÅ lett! jeg er jo ikke så gammel! Og hver gang mamma kommer hjem må jeg skru av musikken i full fart, for hun liker ikke at jeg hører på slike sataniske besvergelser...

Selv tiltrekkes jeg av goth og føler meg hjemme i det, men er ikke sikker på om jeg tør å bli det, for mamma vil bli så skuffet av meg, og vennene mine vil le av meg..

Men når jeg vil føle meg ekstra sexy tar jeg på meg min sorte nyttårskjole og danser til nemo, avogtil naken og når jeg er helt alene, for det har jeg hørt er goth ;)

du overdrev her. hvis du hadde vært litt mer diskré, og ikke plumpa ut med alt det her med en gang så kunne det vært troverdig :wink:

men jeg synes egentlig ikke sånne spøker som det her er morsomme, fordi jeg vet i mitt stille sinn at det faktisk finnes mennesker som tenker sånn :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josef K. Ikke logget på

Nå ler jeg godt! Og det gjør sikkert den personen som har skrevet dette også. Kommer kanskje svar med at dette kan være seriøst, men det kan jeg ikke tenke meg. Puzens innlegg blir bare mer og mer "morsomme" for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er morsom jeg.. :hoho:

Gleder meg til fortsettelsen.

Takk for god underholdning :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ler jeg godt! Og det gjør sikkert den personen som har skrevet dette også. Kommer kanskje svar med at dette kan være seriøst' date=' men det kan jeg ikke tenke meg. Puzens innlegg blir bare mer og mer "morsomme" for meg[/quote']

Synes ikke det er så morsomt når det er stor sannsynlighet for at jenta hun brukte som avatar er ett mobbeoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der.

Og hvorfor er det så mange som tror at mennesker som har svart hår og går i svarte klær, er satanister?

Mamma trodde jeg var satanist med svart topp, svart neglelak og et stort KORS rundt halsen, riktig vei.

Godag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Har en bekjent, som jeg møtte etter å ha vært borte et år. Han var kledd i svarte klær, hadde kroppen full av tatoveringer og masse piercinger. Han hadde totalforandra utseendet helt siden sist jeg så han. Det var mange andre som også så forandringen hans. Han hadde blitt pinsevenn. Så at det bare er satanister som kler seg i svart med piercinger of ull pakker er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...