Gjest Veslepuz Skrevet 3. august 2004 #1 Skrevet 3. august 2004 er dette sant?? jeg så nemlig en sånn jente som går i svarte klær og hvit hud og farga svart hår som gikk med en kjempefin nightwish tskjorte nedi byen idag og noen andre jenter brølte "satanist" etter henne. er nightwish virkelig satanister? for jeg syns nemosangen er så kjempefin! nå vil ikke jeg høre mer på dem hvis de er satanister altså, jeg er kristen! men jeg leser nemi da men det er fordi den er litt morsom da ikke fordi jeg liker sånne mørke ting som hun gjør altså!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #3 Skrevet 3. august 2004 Er ikke Nigthwish og Nemi mer i retning goth enn satanisme?? Jeg trekker hvertfall ingen likehetstrekk med Nemi og satanister
glaciera Skrevet 3. august 2004 #4 Skrevet 3. august 2004 Du får høre på Sigvart Dagsland, da. Han er garantert ikke satanist. Eller så kan du prøve å stole på at Vår Herres evne til tilgivelse overfor de uvitende er større enn menneskenes.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 VeslepuZ: Du kødder, ikke sant? Vær så snill og fortell meg at du kødder! Du hører ikke på det drittunger slenger ut av seg etter folk de ikke liker? Du kan ikke mene at du ikke vil høre på noe du liker, fordi en eller annen fjortis tror at en annen fjortis som har på seg Nightwish-genser er satanist? Hva ville du sagt dersom jeg sa at det er mange rusmisbrukere som hører på Travis? Tror du Travis er rusmisbrukere for det? Eller ville du si at dersom jeg sier tulling til en som går med madonna t-skjorte, da er madonna en tulling? Veslepuz, jeg har ingenting imot deg, men nå synes jeg virkelig at du høres like teit ut som de som ropte satanist etter noen på gata.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Jeg synes synd på deg hvis du tror det er sant.
Gjest Veslepuz Skrevet 3. august 2004 #7 Skrevet 3. august 2004 jammen. jeg vet EKSTREMT lite om nightwish da! jeg har bare sett nemovideoen på nrk2 38 ganger og aner ikkeno mer om dem! så hvordan kan jeg vite sannheten da.....
Donnie Darko Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Veslepus: Jeg ser du bor i Nannestad.. Trommisen i dette bandet bor også der www.thetruemayhem.com
Gjest Colubra Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Veslepus: Jeg ser du bor i Nannestad.. Trommisen i dette bandet bor også der www.thetruemayhem.com Shit!! Betyr det at hun er med i det bandet da???? Nightwish er for puddel til å være satanister, så ta det med ro...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #10 Skrevet 3. august 2004 jammen. jeg vet EKSTREMT lite om nightwish da! Google finnes ikke bare for morroskyld, vil jeg tro.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Så hvis det skulle vise seg at Nightwish faktisk var satanister,(noe de altså ikke er) hadde du da sluttet å høre på dem, selv om du synes de er bra?
Gjest Catwoman Skrevet 4. august 2004 #12 Skrevet 4. august 2004 Nemi er i hvertfall ikke satanist, hun er goth. Og for ordens skyld: Hun hater nightwish
Gjest Veslepuz Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Det er ikke SÅ lett! jeg er jo ikke så gammel! Og hver gang mamma kommer hjem må jeg skru av musikken i full fart, for hun liker ikke at jeg hører på slike sataniske besvergelser... Selv tiltrekkes jeg av goth og føler meg hjemme i det, men er ikke sikker på om jeg tør å bli det, for mamma vil bli så skuffet av meg, og vennene mine vil le av meg.. Men når jeg vil føle meg ekstra sexy tar jeg på meg min sorte nyttårskjole og danser til nemo, avogtil naken og når jeg er helt alene, for det har jeg hørt er goth
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #14 Skrevet 4. august 2004 Æh, hæ? :klø: Nightwish som satanister? Nå har jeg hørt det og. Nigtwish er da knapt nok goth, en gang. Hadde du sett meg på gata hadde du vel trodd at jeg er en satanist, og? Nei... Jeg satser på at hovedinnlegget bare er en spøk. :-?
lena24 Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 Det er ikke SÅ lett! jeg er jo ikke så gammel! Og hver gang mamma kommer hjem må jeg skru av musikken i full fart, for hun liker ikke at jeg hører på slike sataniske besvergelser... Selv tiltrekkes jeg av goth og føler meg hjemme i det, men er ikke sikker på om jeg tør å bli det, for mamma vil bli så skuffet av meg, og vennene mine vil le av meg.. Men når jeg vil føle meg ekstra sexy tar jeg på meg min sorte nyttårskjole og danser til nemo, avogtil naken og når jeg er helt alene, for det har jeg hørt er goth hvor gammel er du da egentlig???
Gjest Veslepuz ikke inne Skrevet 4. august 2004 #17 Skrevet 4. august 2004 Jeg er 16, snart 17 i mai...
lena24 Skrevet 4. august 2004 #18 Skrevet 4. august 2004 Jeg er 16' date=' snart 17 i mai...[/quote'] snart 17 i mai???? hva mener du med det. daz er du jo nettopp fylt 16 da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå