Pebbles Skrevet 16. juni 2015 #561 Del Skrevet 16. juni 2015 Da er dette forsøket avbrutt fikk bare ett egg ut, og det ble ikke befruktet. Satser på vi ikke trenger å vente for lenge før vi kan sette igang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 16. juni 2015 #562 Del Skrevet 16. juni 2015 Da er dette forsøket avbrutt fikk bare ett egg ut, og det ble ikke befruktet. Satser på vi ikke trenger å vente for lenge før vi kan sette igang igjen Stor klem, Pebbles. Det har blitt langt og trøblete for dere. Kjekt å se at du fortsetter å se fremover og ha målet i sikte:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. juni 2015 #563 Del Skrevet 16. juni 2015 Magefølelsen sier jo ofte det verste😉 Da var min uttak dag ferdig. Ingen egg ut, dessverre. Har nok fått for liten dose, muligens også feil medisin. Men det er ikke uvanlig på første forsøk. De var veldig positive til at det skulle funke med noen justeringer da jeg har gode egg reserver. Litt kjedelig, men er ved relativt godt mot☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. juni 2015 #564 Del Skrevet 16. juni 2015 Så kjedelig Pebbles og VirreVapp...! Håper dere slipper å vente lenge før neste forsøk, og håper dere holder motet oppe underveis! Jeg har akkurat satt sprøyte nr sju, og skal på kontroll i morgen, blodprøve og ultralyd. Kjenner jeg er veldig spent på hva som foregår der nede, om det er noe action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. juni 2015 #565 Del Skrevet 16. juni 2015 Da er dette forsøket avbrutt fikk bare ett egg ut, og det ble ikke befruktet. Satser på vi ikke trenger å vente for lenge før vi kan sette igang igjen Da er vi i samme båt. Det er litt kjedelig dette her, men vi får bare håpe det er vår tur neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. juni 2015 #566 Del Skrevet 16. juni 2015 Så kjedelig Pebbles og VirreVapp...! Håper dere slipper å vente lenge før neste forsøk, og håper dere holder motet oppe underveis! Jeg har akkurat satt sprøyte nr sju, og skal på kontroll i morgen, blodprøve og ultralyd. Kjenner jeg er veldig spent på hva som foregår der nede, om det er noe action! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NudePink Skrevet 17. juni 2015 #567 Del Skrevet 17. juni 2015 Magefølelsen min har aldri stemt Ikke gi opp, mensfølelse er et typisk graviditetssymptom. Uff, håper den ikke stemmer.. Vært dum og tatt tester tre dager på rad nå, selvsagt negative, vet det er altfor tildig å ta, men leser jo om andre som får positivt så tidlig. :-p Blir litt gal av denne ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. juni 2015 #568 Del Skrevet 17. juni 2015 Lykke til Tusen takk! Blodprøve tatt, bare det skumle svaret igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 17. juni 2015 #569 Del Skrevet 17. juni 2015 Det var synd, VirreVapp. Utrolig antiklimaks å ikke få innsett når en har kommet så langt i prosessen. Du må ha med lykke til neste gang:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. juni 2015 #570 Del Skrevet 17. juni 2015 Det var synd, VirreVapp. Utrolig antiklimaks å ikke få innsett når en har kommet så langt i prosessen. Du må ha med lykke til neste gang:-) Ja, var trasig det der. Men hadde det så veldig på følelsen. Jeg merker vanligvis eggløsning veldig godt på kroppen, og syntes det var så rart at jeg ikke merket mer med medisiner. Jeg håper bare at de finner rett type og dosering neste gang Det telles heldigvis ikke som et forsøk, så har noen runder igjen å få det til på. Men noe annet. Fytti så ubehagelig det var Min ene eggstokk er visstnok veldig vanskelig å finne, så legen måtte jobbe skikkelig i går. Ser frem til å gjøre DET igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NudePink Skrevet 17. juni 2015 #571 Del Skrevet 17. juni 2015 Ja, var trasig det der. Men hadde det så veldig på følelsen. Jeg merker vanligvis eggløsning veldig godt på kroppen, og syntes det var så rart at jeg ikke merket mer med medisiner. Jeg håper bare at de finner rett type og dosering neste gang Det telles heldigvis ikke som et forsøk, så har noen runder igjen å få det til på. Men noe annet. Fytti så ubehagelig det var Min ene eggstokk er visstnok veldig vanskelig å finne, så legen måtte jobbe skikkelig i går. Ser frem til å gjøre DET igjen Uff, utrolig trist beskjed å få da :-( Føler med deg!!! Min ene eggstokk var også vilt vond, føltes som jeg var med på god,gammaldags tortur når det stod på..hvis det (forhåpentligvis ikke) blir en neste gang skal jeg trygle om mere smertestillende på forhånd! Håper det går veien netse gang, og at dere kommer i gang igjen fort :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 17. juni 2015 #572 Del Skrevet 17. juni 2015 Uff, håper den ikke stemmer.. Vært dum og tatt tester tre dager på rad nå, selvsagt negative, vet det er altfor tildig å ta, men leser jo om andre som får positivt så tidlig. :-p Blir litt gal av denne ventetiden Ja man blir ganske gal 😜 krysser alt for at du er gravid! Game over for oss denne omgang. Test på testdag var også negativ. Fortsetter på medisinene just in case og tar en test på fredag, avslutter deretter behandlingen. Og da var vi tomme for egg og forsøk i det offentlige. Jeg har vært usikker lenge på om jeg ville ha flere barn, men det har vært veldig behagelig og hatt de eggene på frys- da har det liksom hatt et valg og en mulighet i bakhånd. Uten det, føles nr 3 langt borte. Men har bestemt oss for å ta i alle fall et forsøk privat. Vet ikke hvordan vi skal finansiere det, men det finner vi ut. Skal iallfall bestille time hos hausken så fort han svarer på Mail 😊 Merkelig med det, man(jeg) blir heelt utav det i rugetiden, men når svaret er klart så er det ikke såå ille, usikkerheten er verre. Sikkert ikke sånn for alle, og har sikkert noe med at vi har barn allerede å gjøre. Men det er deilig å være ferdig, selv om det gikk dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 17. juni 2015 #573 Del Skrevet 17. juni 2015 Da er dette forsøket avbrutt fikk bare ett egg ut, og det ble ikke befruktet. Satser på vi ikke trenger å vente for lenge før vi kan sette igang igjen Så utrolig kjipt 😢 heldigvis teller det ikke som forsøk da, men det er vel en liten trøst. Det føles veldig kjipt å bli snytt for ruginga etter all den herjinga med kroppen 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. juni 2015 #574 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Kontroll i dag, ikke allverdens action, var 6 follikler som så ut til å være på gang, men små ennå. Har fått økt Menopurdosen til 200 og ny kontroll mandag. Uttak tidligst onsdag neste uke. Glad det ikke var omvendt, har jo bekymret meg mye for overstimulering når vi gikk over på ivf. Så da blir det spennende neste uke! Endret 17. juni 2015 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 17. juni 2015 #575 Del Skrevet 17. juni 2015 Nå har jeg gått 1 uke på hormonsprøyter, så jeg skal på kontroll i morgen. Håper virkelig at sprøytene har funket sånn at det blir utak på meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 18. juni 2015 #576 Del Skrevet 18. juni 2015 Hvordan går det med de som har testet positivt her inne? Når er termin og hvordan er formen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 18. juni 2015 #577 Del Skrevet 18. juni 2015 Så dumt at det ikke ble noe innsett på dere Pebbels og Virrevapp! Prøvde de å øke dosen etter første UL? Trist at det ikke gikk veien QBee! Sender dere alle en Hausken kan i hvertfall anbefales på det varmeste! Jente 82: meg går det i hvertfall bra med Var på UL i dag og så et bankende hjerte. Termin er 4. februar. Men føler fortsatt nesten at det er for godt til å være sant. Formen er grei, men er mye trøtt og uggen. Men det tåler jeg! Lykke til alle sammen, titter innom for å se hvordan det står til. Håper det ordner seg, og at det blir 2016-baby på oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 19. juni 2015 #578 Del Skrevet 19. juni 2015 Så dumt at det ikke ble noe innsett på dere Pebbels og Virrevapp! Prøvde de å øke dosen etter første UL? Trist at det ikke gikk veien QBee! Sender dere alle en Hausken kan i hvertfall anbefales på det varmeste! Jente 82: meg går det i hvertfall bra med Var på UL i dag og så et bankende hjerte. Termin er 4. februar. Men føler fortsatt nesten at det er for godt til å være sant. Formen er grei, men er mye trøtt og uggen. Men det tåler jeg! Lykke til alle sammen, titter innom for å se hvordan det står til. Håper det ordner seg, og at det blir 2016-baby på oss alle Så deilig med bankende på ul! Godt å få bekreftet at det er liv der inne, for det tar jammen meg ikke slutt på bekymringer selv om man er klart å bli gravid (faktisk tar det nok aldri slutt på bekymringer etter at et barn har kommet inn i livet ens ). Lykke til videre Poppsilopp! Jeg fikk endelig svar fra klinikk Hausken i dag (venta i hele tre dager, hva da utålmodig ). Fikk time hos dem i midten av august. Eneste de ikke har svart på, selv om jeg gjentok spørsmålet, er om vi trenger å ha med noe dokumentasjon, hva er deres erfaring? Er det greit å ha med journalen fra sykehuset f.eks (det som har med ivf behandlingen å gjøre)? Vi har bestemt oss for å ta opp 100.000 ekstra i boliglån, så da ordner det seg med finansieringen. Morsomt å oppdage at Arne Schwennicke jobber der, han var behandlende lege da vi laget storesøster for 8 år siden! Gleder meg veldig til å komme i gang igjen, og håper å være gravid før jeg blir 33 neste vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. juni 2015 #579 Del Skrevet 19. juni 2015 Så deilig med bankende på ul! Godt å få bekreftet at det er liv der inne, for det tar jammen meg ikke slutt på bekymringer selv om man er klart å bli gravid (faktisk tar det nok aldri slutt på bekymringer etter at et barn har kommet inn i livet ens ). Lykke til videre Poppsilopp! Jeg fikk endelig svar fra klinikk Hausken i dag (venta i hele tre dager, hva da utålmodig ). Fikk time hos dem i midten av august. Eneste de ikke har svart på, selv om jeg gjentok spørsmålet, er om vi trenger å ha med noe dokumentasjon, hva er deres erfaring? Er det greit å ha med journalen fra sykehuset f.eks (det som har med ivf behandlingen å gjøre)? Vi har bestemt oss for å ta opp 100.000 ekstra i boliglån, så da ordner det seg med finansieringen. Morsomt å oppdage at Arne Schwennicke jobber der, han var behandlende lege da vi laget storesøster for 8 år siden! Gleder meg veldig til å komme i gang igjen, og håper å være gravid før jeg blir 33 neste vår. Tusen takk QBee Nå var det første forsøket vårt hos Hausken, men jeg vil tro det er lurt å ta med alle papirer sånn at de kan se hva som er gjort. Vi hadde Arne, han er veldig behagelig! Er det i Bergen eller Haugesund dere skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 19. juni 2015 #580 Del Skrevet 19. juni 2015 Så deilig med bankende på ul! Godt å få bekreftet at det er liv der inne, for det tar jammen meg ikke slutt på bekymringer selv om man er klart å bli gravid (faktisk tar det nok aldri slutt på bekymringer etter at et barn har kommet inn i livet ens ). Lykke til videre Poppsilopp! Jeg fikk endelig svar fra klinikk Hausken i dag (venta i hele tre dager, hva da utålmodig ). Fikk time hos dem i midten av august. Eneste de ikke har svart på, selv om jeg gjentok spørsmålet, er om vi trenger å ha med noe dokumentasjon, hva er deres erfaring? Er det greit å ha med journalen fra sykehuset f.eks (det som har med ivf behandlingen å gjøre)? Vi har bestemt oss for å ta opp 100.000 ekstra i boliglån, så da ordner det seg med finansieringen. Morsomt å oppdage at Arne Schwennicke jobber der, han var behandlende lege da vi laget storesøster for 8 år siden! Gleder meg veldig til å komme i gang igjen, og håper å være gravid før jeg blir 33 neste vår. Jeg ville tatt det med. Hvis det er 8 år siden ferskforsøk blir det ikke nødvendigvis samme valg som siste suksesshistorie i og med økende alder, men det kan ikke skade at de har mulighet til å se på hvordan eggstokkene responderte på de regimene som ble prøvd. Synes de forsøket er for foreldet, ser de jo bare bort fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå