AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 http://m.side3.no/charlotte-er-den-nye-kate-upton/8529597.html Hvorfor er det sånn at selv med et pent ansikt klarer man ikke legge ut så mye som ETT bilde uten puppene presset frem i fokus? Forstår jo bildene er myntet på menn men trodde liksom litt mystikk skulle være tiltrekkende og. Anonymous poster hash: 65953...0ca 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Helt off topic… Men charlotte er den nye Kate Upton? Hvorfor? Fordi de har lik mage eller no? Anonymous poster hash: f55d5...de5
peppermyntete Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Da foretrekker jeg Kate Upton! Denne jenta var litt for mye meloner på ispinne for min smak! Pluss at hun som du sier presser puppene frem hele tiden. Direkte usmakelig på alle som gjør det!
Cowboy Lotte Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Uff liker ikke sånne puppe-damer. De er fæle og får menn til å tro at alle damer og jenter burde se slikt ut... Se heller på meg - Sexy, frodig og elegang... Hehe ja jeg er et mye bedre parti enn de hippie-blondinene...
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Forstår ikke problemstillingen. Hun er vel puppemodell? Da skal hun vel strutte med puppene? Hva blir det neste, julenissen skal gjemme julegavene? Anonymous poster hash: 58a53...18a 1
Version 2.0 Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Kate Upton er mest kjent for brystene sine. Om dette er en wannabe-Kate-Upton så er det rimelig åpenbart at hun må fram med muggene. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Forstår ikke problemstillingen. Hun er vel puppemodell? Da skal hun vel strutte med puppene? Hva blir det neste, julenissen skal gjemme julegavene?Anonymous poster hash: 58a53...18a Står vel ikke noe sted at hun er puppemodell? Anonymous poster hash: 65953...0ca
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Uff liker ikke sånne puppe-damer. De er fæle og får menn til å tro at alle damer og jenter burde se slikt ut... Se heller på meg - Sexy, frodig og elegang... Hehe ja jeg er et mye bedre parti enn de hippie-blondinene... Sleng ut ett bilde så vi får se de frodige, flotte jura dine nå da!Anonymous poster hash: f8f22...df3
Cowboy Lotte Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Sleng ut ett bilde så vi får se de frodige, flotte jura dine nå da!Anonymous poster hash: f8f22...df3 Hehe da tror jeg folk hadde blitt skremt for livet så feit som jeg er...
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Hehe da tror jeg folk hadde blitt skremt for livet så feit som jeg er... Å nei da. Mange av oss som tenner på skikkelig kvinnfolk med kåbbåyhatt Anonymous poster hash: f8f22...df3 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Hun er jo modell for undertøy og bikini. Og for Guess, og hele deres konsept er jo "bombshell blondes". De hadde vel Anna Nicole Smith en gang tidligere. Kløft er sexy for de fleste menn og det å måtte forestille seg noen nakne er mystikk for de fleste. Ser ikke at dette er noe å irritere seg over egentlig. Jeg har sett henne tidligere og hun er ganske flott. De har naturlig nok valgt kun puppebilder til artikkelen fordi det er det som genererer mest klikk. Både fra menn og kvinner som vil lese noe de kan irritere seg over. Anonymous poster hash: 45885...47f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå