Gå til innhold

Mensensmerter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heiaa! Begynte å blø litt rundt klokka 21 i går (regner med det er starten på mensen) men nå "stikker det" i området mellom underlivet og navlen. Gjør spesielt vondt når jeg står. Ikke veldig vondt men definitivt ubehagelig. Har også blitt ganske oppblåst og er utrolig sulten. Får ikke sove fordi jeg ikke klarer å slutte å tenke på mat hehe..

Det jeg lurte på er om dette bare er vanlige symptomer på menssmerter? Har aldri hatt menssmerter før (er 20år). Skulle egentlig ikke hatt mensen før neste uke. Går på ppiller -Yasmin- men har hoppet over mens tre mnd på rad nå og regner med at det er grunnen til at den kom før brettet var ferdig.

Føler meg teit som må spørre men har som sagt aldri hatt menssmerter før :) gått på ppillene mine i 4 år. Takk for svar!

Anonymous poster hash: 7eb9d...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok milde menssmerter ja, så heldig du er som aldri har hatt det før og som har så milde smerter nå som du først opplever det! Også vanlig å være oppblåst og matsugen før og under mens.

PMS often includes both physical and emotional symptoms, such as:

• Acne
  • Swollen or tender breasts
  • Feeling tired
  • Trouble sleeping
  • Upset stomach, bloating, constipation, or diarrhea
  • Headache or backache
  • Appetite changes or food cravings
  • Joint or muscle pain
  • Trouble with concentration or memory
  • Tension, irritability, mood swings, or crying spells
  • Anxiety or depression

http://www.womenshealth.gov/publications/our-publications/fact-sheet/premenstrual-syndrome.html

Anonymous poster hash: 2873f...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...