Gå til innhold

Finnes det menn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

..som er samboer/gift, uten sexlyst, som lever med det og likevel elsker kona og bil leve med bare henne?

Jeg sliter så med å slå meg til ro med at mannen ikke viser noe interesse for meg seksuelt. Jeg tror ikke han er på vei ut av forholdet. Snarere tvert imot. Han vil ikke ta på meg. Vi har ikke hatt sex på 14 dager, og de siste 10 gangene alltid på mitt initiativ. Jeg prøvde å få han i gang i går etter alle kunstens regler, og stiv ble han, men han lå der som en statue, så etter 10 minutter ga jeg bare opp.

Er så innmari lei meg.

Anonymous poster hash: 8120d...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er samboere, to år, og hadde sex 10 ganger i 2014... Jeg vil ikke. Elsker mannen av hele mitt hjerte og han meg, men jeg har bare ikke behov for det eller lyst. :/ Likevel mener og sier han at sex er ikke alt, og han vil være med meg uansett. Jeg føler det på samme måte. Så det er nok på god vei til å bli sexløst, når en kan telle de gangene det har skjedd på ett år... Per 2915 har vi hatt sex 0 ganger...

Anonymous poster hash: 6f86d...fe0

Skrevet

Ja. Hvorfor snakker dere ikke om dette?

Anonymous poster hash: 732d4...82c
Skrevet

Han startet på ny medisin for noen måneder. Vi har snakket om dette og han sier at han tror medisinen gjør at han ikke har lyst.

Jeg vil så gjerne ta hensyn, og et sexløst liv hadde kunnet funke dersom han viste interesse til å stryke litt på meg av og til. Han elsket kroppen min før men nå er det som at jeg er et møbel.

Skrevet

Hvis ikke en mann får sex ender det som regel bare opp med at han er utro.

Anonymous poster hash: 5756b...b25
Skrevet

Hvis ikke en mann får sex ender det som regel bare opp med at han er utro.

Anonymous poster hash: 5756b...b25

Joda. Men nå er vel strengt tatt ikke det som er tilfellet her..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...