Gå til innhold

Vente med sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har valgt å vente med sex:

Hvorfor har dere valgt det?

Er dere fornøyd med valget?

Hvor går grensene for hvor langt dere går?

Anonymous poster hash: dd8be...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du?

Anonymous poster hash: 5dcfb...57e
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ønsket å vente til jeg møtte han jeg skulle være med livet ut. Jeg vokste fra tanken når jeg innså at verden ikke er slik. Jeg var 19 år, og hadde vært med min kjæreste i 9 måneder, vel, småkjærester i 3 år...

I dag angrer jeg på at jeg ikke ventet lengre, men jeg ble presset til det fordi 《du er såpass gammel nok til det nå, at det er på tide》, hilsen eksen. Han trakk meg ned og ga meg anoreksia og dårlig selvtillit. Har hatt sex med 9 stykker på to år etter det. Jeg hadde en rebel-periode hvor jeg ga litt faen og var forbannet over at jeg ikke ventet og lot meg presse.

Okei, poenget! Om du ønsker å vente, ikke la noen presse deg til noe du ikke ønsker. Alle er forskjellige, men jeg ønsket virkelig å vente. Var kristen den gang og i det hele tatt...

I dag er jeg for så vidt lykkelig og har funnet min mann. Men om jeg ville ventet til jeg ble så gammel som med han her, det hadde vært litt vel lenge...

Anonymous poster hash: 33724...911

Skrevet

Uff, det høres ikke så greit ut nei! Jeg og min kjæreste ønsker begge å vente med å ha sex, så for meg er ikke press et problem hvertfall. Grunnen til at jeg spør er at jeg lurer på andres erfaringer :)

Skrevet

Vil forsåvidt også gjerne ha svar fra folk som nå er gift, og lyktes med å vente. Er det sånn at dere føler det var verdt det?

Skrevet

Har aldri ventet med sex. Sex skal man ha når man har LYST! Og jeg ville aldri ventet med det av den enkle grunn at sex er viktig for meg. Kjøper ikke bil uten å prøvekjøre den først! Tror jeg og mannen min hadde sex på 2.date, fortsatt gift og fortsatt bra sexliv etter 15 år 😉

Anonymous poster hash: 008cb...76e

Skrevet

Har aldri ventet med sex. Sex skal man ha når man har LYST! Og jeg ville aldri ventet med det av den enkle grunn at sex er viktig for meg. Kjøper ikke bil uten å prøvekjøre den først! Tror jeg og mannen min hadde sex på 2.date, fortsatt gift og fortsatt bra sexliv etter 15 år

Anonymous poster hash: 008cb...76e

Jeg synes det blir feil å si at man skal ha sex når man har lyst, når andre velger å vente. Selv om du valgte å ha sex og er fornøyd med det, så er det ikke dermed sagt at det er riktig for alle andre. Jeg har opplevd at flere har sagt til meg at de angrer på at de ikke ventet, noe som har bidratt til at jeg har tatt det valget jeg har gjort.

Jeg tenker som så at når du kun har hatt en partner, har du ikke noe sammenligningsgrunnlag, og dermed kanskje være mer fornøyd. Jeg tror også at nøkkelen til et godt sexliv er at de andre tingene i forholdet er på plass, i tillegg til god kommunikasjon. Selvsagt har jeg lyst til å ha sex med kjæresten, jeg er jo tross alt tiltrukket av han - likevel tror vi begge at det beste er å vente. Sånn for øvrig er jeg utrolig takknemlig for at jeg ikke har hatt sex med noen av eksene mine, for bruddene var vanskelig nok om vi ikke skulle delt noe så intimt.

I mitt miljø er det riktignok ikke så vanlig å vente (noe det strengt tatt ikke er i befolkningen generelt), og dermed hadde det vært fint å prate med andre i samme situasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...