AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Er utrolig lei barbering av legger annenhver dag og stive stubber som dukker opp igjen rett etterpå. Har derfor lyst til å begynne å vokse leggene i salong og kutte ut høvelen fullstendig. Men det er vel slik at hårene må gro litt ut igjen før man kan vokse på nytt, hvordan blir dette på sommeren? Hvor lenge må man "spare? Er jo ikke så fristende å gå rundt med svarte stubber heller. Anonymous poster hash: e861f...586
Betty2 Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Hårene bør vel være ca 1 cm. Går ca 4 uker (hos noen lengre) før de har nådd rett lengde. Men det jeg gjør når sommeren er her, er at jeg vokser de noen ganger på våren, da blir mine hår mykere i hvertfall, også vedlikeholds barberer jeg leggene gjennom sommeren. da går det en lite stund før hårene blir harde igjen.
Neutral90 Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Første gangen til du har "spart" opp er kjipe, men så verdt det.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Ja, jeg tror også det er verdt det. Deilig å slippe å barbere seg hele tiden. Når man først har begynt å vokse seg, er det ikke da dumt å shave innimellom? Skal nok bestille en time med det første TsAnonymous poster hash: e861f...586
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå