AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Minstemann på 8 år er verdens herligste gutt når han har godsiden til, men veldig ofte slår han vrangsiden til, og da går han helt i vranglås. Og når han først er gått i lås blir han værende der ganske lenge. Det skal ingenting til for at han skal flippe over. I dag var det at den nye joggebuksa hans var til vask når han skulle ha den på seg på trening. Alle de andre buksene hans var ekle å ha på ifølge han selv. Dette fortsatte inn i treningen, og endte med at han måtte sitte på sidelinjen nesten hele treninga, fordi han ikke ga seg. Når noe ikke går hans vei, så er det alltid noen andre sin feil, og alle gjør ting mot han med vilje. Blir han skikkelig sur så biter han seg selv i armen så han har bitemerker i timesvis etterpå. Når han har roet seg ned, så tenker han rasjonelt i forhold til at det kanskje ikke var nødvendig å bli så sint for en bukse, og da jeg spurte om det ikke var noe annet han kunne gjøre istedet for å bli sint, så foreslo han selv at han kunne telle til 10, puste dypt og slappe av, men han greier jo ikke å gjøre dette når det står på. Han har i flere år slitt med lave jernlagre og går i lange perioder på store doser jern. Da merker vi bedring etter en stund. Jeg holder også på å lese boksen "Eksplosive barn" og det er akkurat som å lese om min sønn. Faren har en tendens til å bli sur og komme med trusler om at han må slutte på fotball, slutte på ditt og slutte på datt, får ikke bruke ipad etc alt ettersom hva det gjelder. Jeg mener dette ikke fungerer..... Jeg et ikke hvordan vi skal komme oss ut av dette, og frustrasjonen er til tider ganske stor. Kontrasten blir ekstra stor i og med at vi har en eldre datter som er stikk motsatt. Er det noen som har vært borti det samme med egne barn og som har noen råd å komme med? Anonymous poster hash: bd368...f06
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Jeg ville kontaktet ppt. De har mye kunnskap og kan gi gode råd rundt hvordan dere kan hjelpe ham å kontrollere eksplosjonen. For det må han før eller senere greie.Anonymous poster hash: 3a87e...b09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå