AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hei, jeg er 13 år, og selv om jeg vet at jeg kanskje ikke burde ha bruker her da, så vet jeg ikke hvem andre jeg skal spørre om hjelp. Hei, jeg har i omtrent 1 halvt-1 år sett at jeg har en slags rosa "klump" inne i skjeden. Noen ganger ser den mye større ut enn andre, og da henger den liksom ut og man ser den også når man bare står helt vanlig oppreist. I dag når jeg brukte bind "gnisset" den liksom litt inntil og det gjorde vondt. Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å sette inn tampongen fordi den liksom sperrer litt. Det er på en måte som en slags tunge som henger ut,(høres veldig ekkelt ut, vet det) men i det siste har den blitt større enn den var før. Hva er dette, og kan jeg fjerne den eller noe? Anonymous poster hash: 8742b...edb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Kanskje det er livmortappen du merker, den kan sitte litt lengre ned hos noen. Men at den henger ut høres ikke normalt ut. Siden det virker plagsomt, ville jeg gått til lege. De er veldig forsiktige om man ikke har tatt gynekologisk undersøkelse før. Anonymous poster hash: d26e0...563
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 http://www.libresse.no/for-skoler-og-foreldre/for-larere-og-helsesostre/ På lenken over er der en brosjyre du kan laste ned. Den heter jente &gutt. Der kan du lese om mange ting du trenger vite om kroppen din. Det kan og være lurt å snakke med helsesøster på skolen om dette, eller fastlegen din. Det er litt vanskelig åmforstå om du mener indre kjønnslepper eller andre ting. Prøv å google kvinnelige kjønnsorganer bilder, og se om du finner ut om dette ikke er helt normalt? Har du ingen mamma, tante eller andre du kan snakke med?Anonymous poster hash: 1d36b...d06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Det er nok de indre kjönnsleppene du kjenner Snakk med mamma eller helsesöster Anonymous poster hash: 7919e...42d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå