79kreps Skrevet 12. januar 2015 #1 Del Skrevet 12. januar 2015 Ser de selger slike tørkeballer til tørketrommel. Noen som bruker slike, og hvorfor? Vil det ikke gi ekstra slitasje på klærne med disse harde plastballene med tagger på? Bruker dere eventuelt tennisballer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Del Skrevet 12. januar 2015 Bare på klær tekstiler som krever det. Som dunplagg, dyner/puter. Ellers bruker jeg tørketrommelen bare på håndklær og sengetøy og ser ikke helt hvorfor jeg skulle bruke tennisballer da. Anonymous poster hash: 7ce25...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Del Skrevet 12. januar 2015 Disse tørkeballene har jeg ingen erfaring med, men jeg trodde meningen var at klærne skulle bli mindre nuppete? Tennisballer bruker jeg bare når jeg vasker puter og dyner. Da er tennisballer et must. Anonymous poster hash: c9dad...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Del Skrevet 12. januar 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=372249 Anonymous poster hash: c9dad...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kreps Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 12. januar 2015 Disse tørkeballene har jeg ingen erfaring med, men jeg trodde meningen var at klærne skulle bli mindre nuppete? Tennisballer bruker jeg bare når jeg vasker puter og dyner. Da er tennisballer et must. Anonymous poster hash: c9dad...296 De skal også tørke raskere og bli mykere slik at tøymykner er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 12. januar 2015 #6 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har ikke prøvd slike tørkeballer beregnet på tørketrommel, men tennisball har jeg prøvd. Og den ene dunjakken min kom sammen med en liten svart veske med en tennisball oppi, som var ment til å bruke i tørketrommel når jakken skulle tørkes. Jeg bruker bare tennisball hvis jeg har vasket duner/puter, og dunjakker, ellers ser jeg ikke helt hensikten med det, har ikke behov for det. Men jeg tørker det meste av klær/håndklær/sengeklær osv i tørketrommel, men da uten tennisball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 12. januar 2015 #7 Del Skrevet 12. januar 2015 Når dere sier tennisball, mener dere da en faktisk tennisball? En gul en liksom? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kreps Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 12. januar 2015 Ja helt vanlige tennisballer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 12. januar 2015 #9 Del Skrevet 12. januar 2015 En eller flere? Hva er hensikten? Jeg ser for meg at de spretter og knuser alt inni maskina. Har ikke hatt tørketrommel før, men skal få nå snart, så er vel greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er for å fluffe opp ting som dunjakker osv. Om de tørketromles uten en ball i maskina blir de veldig flate. Anonymous poster hash: 3dc0c...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kreps Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Er for at dunet skal spre seg i dyner, jakker, puter osv. Om ikke samler det seg i klumper. Det sies også at vanlige klær blir mykere og tørker raskere. Endret 12. januar 2015 av 79kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå