Gå til innhold

Tørkeballer til tørketrommel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,vittig oppfinnelse..ser mer ut som en hundeleke enn noe du hiver i trommelen..",)Hm,..ja,fønker det?",)

Skrevet

Jeg fikk en pakke som prøve, og det virker som om tøyet blir mykere. Men det kan jo hende at jeg bare vil at det skal funke :ler:

Skrevet

Jeg har ikke tørketrommel så ballene er hundeleker her i huset. Men hovedpoenget med disse ballene er at man sparer 25% på energibruken når man tromler tøyet. En hyggelig bieffekt er at det også skal bli noe mykere..

Skrevet

Aldri sett de før. Dere som har prøvd, merker dere at tøyet blir raskere tørt også da?

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Christine_*
Skrevet
Aldri sett de før. Dere som har prøvd, merker dere at tøyet blir raskere tørt også da?

ja ballene fungerer utrolig bra..... kortere tørketid, og mindre kjmikalier i klærne, poenger spart på både strøm og tøymykner, anbefales på det varmeste!!!!

Skrevet

.. at man sparer energi forutsetter naturlig nok at trommelen stopper av seg selv når tøyet er tørt. De som kjører 100 min samme f*** sparer man ikke støm på. Men tøyet blir mykere..

• 4 måneder senere...
Skrevet

Kjøpte mine for kr 10 i Sverige, jeg, men har ikke prøvd dem. Lurer på hva som er forskjellen på dem, og de til 149 hos Elkjøp...

• 1 år senere...
Skrevet

Hva med å bruke tennisballer? Fungerer nok akkurat like bra! ;)

Gjest strykebrett
Skrevet

Tennisballer fungerer fint til å få dun i dunjakker og dyner fint fordelt slik at de blir fluffy og fine etter en runde i trommelen. Men det er vel påvist at det ikke har noen effekt på tørketiden/energibruken.

Skrevet

Vi har fått to av svigermor, og de blir brukt noen ganger.. merker egentlig ingenting spesielt forskjell på klærne når vi bruker ballene og ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...