Gå til innhold

Tørkeballer til tørketrommel?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk en pakke som prøve, og det virker som om tøyet blir mykere. Men det kan jo hende at jeg bare vil at det skal funke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tørketrommel så ballene er hundeleker her i huset. Men hovedpoenget med disse ballene er at man sparer 25% på energibruken når man tromler tøyet. En hyggelig bieffekt er at det også skal bli noe mykere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Christine_*
Aldri sett de før. Dere som har prøvd, merker dere at tøyet blir raskere tørt også da?

ja ballene fungerer utrolig bra..... kortere tørketid, og mindre kjmikalier i klærne, poenger spart på både strøm og tøymykner, anbefales på det varmeste!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. at man sparer energi forutsetter naturlig nok at trommelen stopper av seg selv når tøyet er tørt. De som kjører 100 min samme f*** sparer man ikke støm på. Men tøyet blir mykere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest svein medhus

Tørkeballer fungerer ikke. Elkjøp har insett fakta og tar i retur tørkeballer fra alle misfornøyde kunder, med eller uten kvittering.

NRK FBI har set nøye på saken.

Se den på nett-tv

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/166310

eller les artikkelen på

http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6548305

Bruk anledningen til å få igjen pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine for kr 10 i Sverige, jeg, men har ikke prøvd dem. Lurer på hva som er forskjellen på dem, og de til 149 hos Elkjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest strykebrett

Tennisballer fungerer fint til å få dun i dunjakker og dyner fint fordelt slik at de blir fluffy og fine etter en runde i trommelen. Men det er vel påvist at det ikke har noen effekt på tørketiden/energibruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått to av svigermor, og de blir brukt noen ganger.. merker egentlig ingenting spesielt forskjell på klærne når vi bruker ballene og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...