Gå til innhold

Stemonster!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stemoren min kom inn i bildet da pappa var utro og han og mamma skilte seg. Greit nok. Hun kom fra ingenting til min pappa som har det veldig godt økonomisk.

Hun har vert grei og hatt med å gjøre helt til ett par år siden.

Da begynte hun å klage.. På ALT! INgenting er bra nok.. og får hun noe so skal hun bare ha mer..

Leiligheten i syden var ikke bra nok, hun fikk ny, så ble det kjedelig der og hun måtte reise på ferie derifra. Pappa stakkars får ikke se barna sine, for når han er hjemme fra jobb så må han feriere sammens med henne for at hun skal være fornøyd. Hun shopper og hun koser seg i sus og dus.. Alikevell er det bare klagingen..

Men dette tok kaka!:

Jeg, min samboer og min datter ville låne leiligheten dems i syden siden de skulle hjem i sommerferien etter at pappa tilbudte meg det.

Etter at vi hadde sagt ifra så ringte pappa og ga beskjed om at vi ikke kunne låne den alikevell.. Dette var rett etter at hun hadde hatt for seg ett raseriannfall uten like på facebook.

Grunnen min far brukte var at de ikke greide å få plass da vi ikke kunne bruke gjesterommet.. To uker før vi skulle reise dit, fikk hun besøk av sin søster, sine to sønner og sin bror som bodde de siste uken før hun og pappa reiste til norge og skulle være der i en uke etterpå..

Jeg syns det er kjipt at vi ikke kan få låne leiligheten når vi først har noen med leilighet i syden..

Vi har jo fått tilbud om å låne både tanter og onkler sine hus og leiligheter, men min egen far kan ikke låne bort leiligheten sin pga. henne..



Anonymous poster hash: fd6ee...336
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit nok at hun er stemonster, men her er det din far som må sette foten ned. Ingen kan nekte han i å være med barna sine, han kan viss han vil :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dems"...??

For en tafatt far du har!! Lar seg styre av en ste-kjerring som det du beskriver?

Han må jo la barna sine komme først - foran alt annet! Er han ikke mann nok til det?!

Anonymous poster hash: 75acf...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemoren min kom inn i bildet da pappa var utro og han og mamma skilte seg. Greit nok. Hun kom fra ingenting til min pappa som har det veldig godt økonomisk.

Hun har vert grei og hatt med å gjøre helt til ett par år siden.

Da begynte hun å klage.. På ALT! INgenting er bra nok.. og får hun noe so skal hun bare ha mer..

Leiligheten i syden var ikke bra nok, hun fikk ny, så ble det kjedelig der og hun måtte reise på ferie derifra. Pappa stakkars får ikke se barna sine, for når han er hjemme fra jobb så må han feriere sammens med henne for at hun skal være fornøyd. Hun shopper og hun koser seg i sus og dus.. Alikevell er det bare klagingen..

Men dette tok kaka!:

Jeg, min samboer og min datter ville låne leiligheten dems i syden siden de skulle hjem i sommerferien etter at pappa tilbudte meg det.

Etter at vi hadde sagt ifra så ringte pappa og ga beskjed om at vi ikke kunne låne den alikevell.. Dette var rett etter at hun hadde hatt for seg ett raseriannfall uten like på facebook.

Grunnen min far brukte var at de ikke greide å få plass da vi ikke kunne bruke gjesterommet.. To uker før vi skulle reise dit, fikk hun besøk av sin søster, sine to sønner og sin bror som bodde de siste uken før hun og pappa reiste til norge og skulle være der i en uke etterpå..

Jeg syns det er kjipt at vi ikke kan få låne leiligheten når vi først har noen med leilighet i syden..

Vi har jo fått tilbud om å låne både tanter og onkler sine hus og leiligheter, men min egen far kan ikke låne bort leiligheten sin pga. henne..

Anonymous poster hash: fd6ee...336

Stakkars? Det er da jaggu ikke synd på en mann som driter i barna sine! Spiller ingen rolle om han hadde hatt ti damer som stod og krevde ditten og datten, det er fortsatt hans ansvar. Kun hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Enig i at det er din far som må sette ned foten. Men om det er slik du sier har du en særdeles lite sympatisk stemor ... huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. er enig i at pappa må sette ned foten.. Men pappa er, og har altid vert konfliktsky.. De er sikkert derfor han "holder ut" med kvinnemennesket også..



Anonymous poster hash: fd6ee...336
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv en stemor sol er slik. Kom fra uføretrygd og sykdom inn i rike pappas hjem. Deretter mistet vi kontakt og de har egne barn (pluss stesøsken) i sin nye familie. Hun nekter han å ha noe med meg og gjøre, og pappa er tafatt og gjør alt for dama. De reiser ofte, alle fire barn utenom meg... ofte! De har pusser opp og kost seg gløgg for pappas penger og selv stesøsken mine krever og får.

Sier ikke at det står på økonomi, men å ha en stemor som skviser far for alt av økonomi, og klager og kjefter om han kjøper julegave til meg, herregud...

Anonymous poster hash: 1ef83...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...