Gå til innhold

Kalte reporter "muslimsk jævel"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gravet meg ned om jeg hadde hatt noen slike i omgangskretsen. Nesten så flaut at jeg føler det berører min egen integritet.

Anonymous poster hash: eaf55...f30
  • Liker 29
Skrevet

Ja, haha. Han var litt av en fin fyr.

Synd da. Det hadde faktisk vært ålreit og få en helt oppegående og flott demonstrasjon uten slike utskudd som han søppelfyren der. Noe som kunne vist at Marie Simonsen tar feil, men ikke denne gangen tydeligvis....

• Liker 7
Skrevet

Hvor kan man demonstrere mot slike idioter som ham, da? Det lurer jeg på.

Anonymous poster hash: 6b2e4...acb
  • Liker 16
Skrevet

Ja, haha. Han var litt av en fin fyr.

Synd da. Det hadde faktisk vært ålreit og få en helt oppegående og flott demonstrasjon uten slike utskudd som han søppelfyren der. Noe som kunne vist at Marie Simonsen tar feil, men ikke denne gangen tydeligvis....

Tror du det er mulig, med det søppelbudskapet?

Mot demoen samlet 5 ganger så mange folk, sier vel sitt!

• Liker 8
Skrevet (endret)

Tror du det er mulig, med det søppelbudskapet?

Mot demoen samlet 5 ganger så mange folk, sier vel sitt!

Hva var søppelbudskapet? Gjerne en henvisning til en kilde eller noe. Jeg spør fordi jeg er interessert.

Denne demonstrasjon har jo feilaktig blitt stigmatisert i media i hele dag, så tenker nok veldig mange ikke turte og gå pga rasismestempelet.

Endret av debattanten
  • Liker 6
Skrevet

Hva var søppelbudskapet? Gjerne en henvisning til en kilde eller noe. Jeg spør fordi jeg er interessert.

Søppelbudskap er mitt ord. Jeg er helt uenig i grunnlaget for demonstrasjonen.

Har flere muslimske venner og jeg synes så synd på dem disse dagene. De må alltid stå til ansvar for noe noen har gjort i deres relgions sitt navn.

Tenk om alle kristne måtte stå til ansvar for alt KKK gjør i kristendommens navn, eller hva fanatiske pastorer som brenner koranen gjør.

• Liker 16
Skrevet

For en tulling, dessverre så vil slike demonstrasjoner tiltrekke seg mye rart. I Tyskland hadde demonstrantene vakter som kastet vekk slike tullinger som ham.

Anonymous poster hash: 73c26...715
  • Liker 3
Skrevet

Har flere muslimske venner og jeg synes så synd på dem disse dagene. De må alltid stå til ansvar for noe noen har gjort i deres relgions sitt navn.

Tenk om alle kristne måtte stå til ansvar for alt KKK gjør i kristendommens navn, eller hva fanatiske pastorer som brenner koranen gjør.

Jeg tror det er få som skylder på muslimene for alt som skjer. Likevel er det også lov å ta avstand fra islamisering.

Samtidig tør jeg ikke tenke på hva som hadde skedd med kristne om de flyttet til Pakistan og ville lage et kristent kalifat i midtøsten-afghanistan og Pakistan.

Anonymous poster hash: 73c26...715

• Liker 10
Skrevet

Jeg mistenker at dette er sånn det blir mer og mer av fremover. Sakte men sikkert så vil alle fordommene, alt oppgulpet og alt hatet mot islam dryppe inn og endre folks oppfatning til det blir helt vanlig med mennesker som ham.

• Liker 9
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Hva gjør KKK egentlig? Har de utført noen massedrap i det siste? Likestiller du fanatiske pastorers brennning av Koranen med drap av 12 uskyldige?

Wow..sier litt om hvilken fantasiplanet du bor på

• Liker 8
Skrevet

Jeg mistenker at dette er sånn det blir mer og mer av fremover. Sakte men sikkert så vil alle fordommene, alt oppgulpet og alt hatet mot islam dryppe inn og endre folks oppfatning til det blir helt vanlig med mennesker som ham.

Jaja, vi er nok heldigvis langt unna muslimene i hva fremmedfrykt og hat gjelder. Så det er litt og gå på.

• Liker 4
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Du mistenker rett, men som politikerklassen så gjør du den kardinalfeil at du ikke klarer analysere hvorfor. Du antar at folk er dumme og at de har urettmessige fordommer. Det er feil. Folk føler noe på kroppen og de opplever en virkelighet du ikke relaterer deg til (enda). Deres følelser er ikke verdt en dritt for slike som deg, og når de føler seg indignert attpåtil, føler seg dumme, føler seg misforstått, føler seg ikke sett og hørt..ja, da forsterkes effekten. Hatet øker på.

Så ja, du vil få se MYE mer hat, segregering, vold og dritt framover. Det er en slik framtid vi ser i Europa OG Norge (nå som oljeeventyret er over) Så får vi se hvor mange år som må gå før du selv står i en høyreekstrem demonstrasjon, ikke som motdemonstrant, men som anti-islamist. Du vil antakelig ikke en gang erindre at du tenkte som du gjorde i dag.

• Liker 5
Skrevet

Jaja, vi er nok heldigvis langt unna muslimene i hva fremmedfrykt og hat gjelder. Så det er litt og gå på.

Nei, det er vi ikke.

• Liker 12
Skrevet

Hva står han å sier til reporteren når reporteren snakker til kamera?

Anonymous poster hash: 2c58e...c48
Skrevet

Nei, det er vi ikke.

Jo selvfølgelig er vi det. Har du noe som kan styrke din påstand?

Jeg har en link her til en seriøs undersøkelse gjort på muslimer i Europa og Europeere.

20% Europeere kan tilegnes tittelen islamofob, men 54% av muslimene er rake motsetningen og hater vesten og mener at vesten prøver å ødelegge islam.

Kilde:

http://www.d-intl.com/2013/12/17/most-european-muslims-want-sharia/?lang=en

• Liker 4
Skrevet

Er det apelyder han lager etterpå eller?

Anonymous poster hash: 2c58e...c48
Skrevet

Virkelig en nøytral og god kilde.

• Liker 4
Skrevet

Hva gjør KKK egentlig? Har de utført noen massedrap i det siste? Likestiller du fanatiske pastorers brennning av Koranen med drap av 12 uskyldige?

Wow..sier litt om hvilken fantasiplanet du bor på

Les hva jeg skriver!

Det må være vanskelig å alltid måtte forsvare seg, alltid si at jeg ikke er som dem.

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Les hva jeg skriver!

Det må være vanskelig å alltid måtte forsvare seg, alltid si at jeg ikke er som dem.

Du sa at vi ikke måtte være slemme mot muslimer bare fordi noen få dreper og terroriserer. Så da du at vi er jo ikke sinna på KKK og pastorer som brenner koraner. Så sa jeg, på hvilken måte kan du likestille disse to tingene? Hva har KKK gjort som er så forferdelig de siste 100 årene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...