lemon-aid Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hvilke gode effekter hadde det på kroppen din, og hva ble bedre/verre? Har kommet fram til at jeg er ferdig med hormonprevensjon for alltid, og jeg vil gjerne høre hvilken erfaring dere hadde med å slutte, og når du merket at ting ble bedre/verre
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Jeg forsøkte å slutte på p-piller fordi jeg ville se om menssmertene hadde forsvunnet. Bruker p-piller i samarbeid med gynekolog pga cyster på eggstokker som sprekker og intense menssmerter (ikke endo) Jeg har ikke noe aktivt sexliv, det har jeg ikke hatt på 3 år, så tenkte det ikke spiller noen rolle om jeg går på p-piller Jeg testa... Fikk første bortfallsblødning som normalt, og det gikk 27 dager til første mens. Har aldri i mitt liv vært så hormonell, irritabel og sinna før (!) Holdt på å slå ihjel hunden min fordi den bjeffa. Jeg turte rett og slett ikke fortsette uten p-piller, så snakket med gynekologen igjen og startet igjen. Like fredfull igjen nå Anonymous poster hash: cef20...7af
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har nettopp slutta på pillen etter 8 år på, så jeg er veldig spent. Foreløpig har jeg ikke merket så stor forskjell, har vært uten i litt over to uker nå. Håper at smertene ikke blir verre, selv om jeg har på følelsen at de blir det. Anonymous poster hash: 43628...d5c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Dette vil jeg også, har PMS som jeg "regulerer" med prevensjon. Men ingen god nok effekt, brukt mange år på forskjellige typer, merker og virkningshormoner, men PMS er der for fullt. Hadde vært spennende å gå uten i 6 mnd-1år for å se hvordan det er. Anonymous poster hash: ad997...522
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå